Jump to content
BLOT17

Проблем с предавките

Recommended Posts

Здравейте .
От половин година имам проблем ,който се засилва . Различните предавки влизат по-трудно , като задната половината от пътите не иска да влезне изобщо (някой път се случва и на другите) . Четох много , но моят при моят проблем няма значение дали колата е запалена или не . На другите колеги винаги има разлика дали е загряла колата , определени обороти и т.н.
Давам в ред по трудност влизане на предавките - Задна , първа и пета , трета , втора и четвърта .
2рата помпа на съединителя се оказа ,че тече . Долях масло , но проблема не се оправи . Само педала стана нормално твърд (беше омекнал) .
Та не съм на ясно с тези скоростни кутии - втулки ли са , синхронизатори ли са ...
Опитвам се да се свържа с много добър майстор на хонди за да отида на преглед ама не мога да се свържа още с него и ми е интересно дали някой друг не е имал такъв проблем ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Маслото сменяно ли е в скоростната кутия. 

В съединителя си долял спирачна течност  нали,а пробва ли да направиш промивка, чрез източване от долната  помпа.

Ако е чернилка  която се вижда още  като отвориш казанчето  ,иска хубава промивка,дано помпите не са заминали но щом е протекла 2ра.

Не са някъква цифра за нови две помпи. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да , DOT3 досипах . Маслото не е сменяно . Промивка или каквото и да било не съм правил друго . По телефона от сервиза ми казаха ,че е почти сигурно ,че е счупена вилка за този набор от проблеми . Ще я проверят на място утре и явно отивам на нова стара скоростна кутия . Помпите ще ги сменят утре .
Само не знам дали моята кола като е 2000 г е със жило или със щанга . Че в Мегапартс цената за двата вида е огромна . Ако някой може да ми каже това . (И на английски търсих в интернет ,но не намерих информация коя година е с жило и коя със щанга)

Редактирано от BLOT17
правописна грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пробвай тук по VIN номер да намериш каква е твоята. 

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговоря CARPERA . Може би леко тъп въпрос , но къде се намира този VIN номер за да проверя ?
Иначе от сервиза казаха ,че щом Задна половината от пътите не влиза изобщо и останалите предавки също имат проблем им говори за счупена вилка .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На табелка в коша  при мотора,и в талона ти. 

Тук е показано 

http://vin-location.com/cars/honda-hr-v-2000-2005/

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получи се , но не знам какво да гледам . Извинявам се ,че съм индианец в това отношение ...
Ето връзката на моята скоростна кутия ако някой знае какво да се види :
https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=20764&cmodnamepc=HR-V&xcardr=3&dmodyr=2000&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=4WD&nplgrp=2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Върху всяка кутия  има номер защо в сервиза не намерят  твоя. Така ще знаеш какво да търсиш.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зададох си интересен въпрос - защо проблемна вилка на задна предавка може да попречи на влизането на лоста и на останалите предавки . Утре ще попитам ,че нямам знанията да си отговоря .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията се оказа ,че си има износване , но не е за смяна още . В сервиза , който бях съм супер очарован . Страхотна работа свършиха по колата (че отидох и за още неща) , страхотно отношение и качество на страхотни цени . Май не съм бил в по-добър сервиз . Не знам правилата на форума и за това не казвам къде съм бил .

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да помогнеш като дадеш цени,какво са свършили какво са сменили.

Ако иска някой ще те пита на лично и ще му дадеш сервиза.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверка диференциал,колела,помпи,смяна на Опръстен,смяна на двете помпи на съединителя,подмяна на течност,повдигане на гърнетата и може да пропускам още неща . Като цяло ми отогваряха на всеки въпрос и това ми беше в супер полза . Та като труд някъде около 60лв ,но не може да бъде калкулирано всичко и може би доста от нещата ги направиха от самите себе си без да се калкулира . За това не смея да кажа кое колко точно са взели за да не е подвеждане или подбиване на цени ,а само смея да твърдя ,че съм очарован .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето друго нещо индикиращо коректност - Съдеинителя ми вече отделя сравнително високо и не е в толкова добро състояние . Обаче вместо да ми кажат "Оу заминал е , трябва да се смени" ми казаха ,че има още живот в него и след време да го сменя . Защото при нов сервиз винаги очакваш ,че може да те излъжат . Скоро патих с друг сервиз точно по тази причина .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ако ти се занимава пусни едно положително мнение за въпросния сервиз тук: https://forums.hondabg.com/forum/15-сервизи-магазини-цени/

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...