Jump to content
Ivan B

Как да поцинковаме, ръждата по автомобила.

Recommended Posts

Това е един изключително лесен начин, да се справим с ръждата по нашите хонди.  https://www.youtube.com/watch?time_continue=20&v=CAjmVdtvhUc&feature=emb_logo

 

 

Редактирано от Ivan B

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не те съветвам да го пробваш, само след два месеца ще установиш че на "обработеното" петно ръждата е два пъти по-дълбока и оригиналната боя около него е повдигната и готова да падне. 

Руснаците са царе на снимането на клипове и даването на акъли но в 80% от случаите става въпрос за  пълни глупости. Много по-лесно и качествено ще се получи с хубав преобразувател на ръжда, примерно на ВЮРТ. 

Редактирано от CCord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще направя опит на парче ръждива ламарина и ще я поставя в тежки условия, да видя, какво реално ще се случи. При моето ЦРВ, интересното е че има цинкови дискове, против корозия и те явно действат, но само по купето, но не и по окачването. В резултат, задните ми полуоски са много ръждясали и боята им пада на парчета. Има и малко ръжда по шенкелите. Предполагам, че няма галванична връзка с тези елементи и затова хващат ръжда. Това не ми харесва и ще взимам мерки.

Ти лично пробвал ли си този метод с поцинковането?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поцинковането си е електрохимичен процес (електролиза), по същество това което показва руснака е донякъде вярно но, първо детайла трябва да е идеално чист както от ръжда така и химически неутрализиран (да няма соли, масла и други замърсители) освен това трябва да се направи дълбочинно. Прави се във вани и процеса продължава доста повече време, освен това процеса на неутрализация е много точен за да не започне обратна реакция т.е. корозия от неутрализатора. 

Точно това което прави руснака не съм го пробвал но съм пробвал преди доста години в съд с чист цинк и то в условия близки до идеалните и резултата  е половинчат. Давам ти пример от практиката с който съм се сблъсквал - преди години когато акумулаторите си бяха с капачки е се обслужваха имаше не малко случаи на протекла киселина върху ламарините на колата. Естествено започва агресивна корозия заради пълзящи утечки (електролиза) и единственото противодействие е обилно измиване на киселината с вода, Ако пробваш да неутрализираш киселината със сода резултатът е още по дълбока и прогресивна корозия защото се получават соли които са много по-добър електролит. Киселината първо се измива обилно с вода, след това се неутрализира с основа и отново обилно измиване с вода и някакъв неутрален сапун/шампоан за идеално измиване на химията която си приложил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що направих опит с един ръждясал гаечен ключ. Пиша го неуспешен. Използвах ръждопреобразувател, като източник на фосфорна киселина. Може пък да не достига концентрацията и нещата не ми харесаха. Не се получи солидно, сиво цинково покритие. Тук, таме се сивее. Като купя чиста фосфорна киселина, ще опитам пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...