gin 43 #1 Публикувано 8 Май, 2007 Нещо колата проявява капризи с празния ход. Най-често оборотите пропадат дори до 200, друг път кове на 800, трети път след пропадането подскача до към 1000-1200 и бааавно спада. Дайте идеи от какво може да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orleto 0 #2 Отговорено 8 Май, 2007 Здравей колега. Тоя въпрос го коментирахме в една друга тема. Виж тука http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=10943 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #3 Отговорено 2 Ноември, 2007 Да вдигнем темата и моята голяма дилема с празния ход Смених EACV с чистак бърсак оригинал и ефекта с пропадането е същия Проявява се по-скоро на студено, отколкото на топло, в повечето случаи. Дроселната клапа е чистена от наслояванията. Вакуумите сякаш са наред. Свещите и те са сменени с NGK оригинал. А възможно ли е да е от износен палец на делкото? Една сутрин на влажно и студено на Боровец отказа да запали... т.е. да има нещо общо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #4 Отговорено 2 Ноември, 2007 Нещо колата проявява капризи с празния ход. Най-често оборотите пропадат дори до 200, друг път кове на 800, трети път след пропадането подскача до към 1000-1200 и бааавно спада. Дайте идеи от какво може да е?само да попитам как падат до 200 след като оборотомера запо4ва от ~ 500:)))))))))))))))))))) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #5 Отговорено 2 Ноември, 2007 (Редактирано) Нещо колата проявява капризи с празния ход. Най-често оборотите пропадат дори до 200, друг път кове на 800, трети път след пропадането подскача до към 1000-1200 и бааавно спада. Дайте идеи от какво може да е?само да попитам как падат до 200 след като оборотомера запо4ва от ~ 500:))))))))))))))))))))ок, ок... да приемем че падат толкова ниско, че почвам да се притеснявам, колата притреперва, а дори и 1 път угасна... няма да правим проблем за няколко стотин оборота... ;)P.S. това с подскачането на оборотите го няма повече като проблем де. просто след пропадане бааавно се връщат където им е мястото. Редактирано 2 Ноември, 2007 от gin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #6 Отговорено 5 Ноември, 2007 ИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ аз имам същия проблем Карам дел сол ВТИ Като ти пропаднат оборотите напомпи спирачката да жидиш как се качват и после пак падат А туй с паленето доста често ми се случва Дори един път реших да я изгася на светофар шот окото на дявола светеше "РЕЗЕРВАТА" и хиииихиииии и неще да запали и изведнъж кат драсна и се стрелнах от 4000об/мин. Газ и ме псуват 6от само аз минах Казаха ми че е от сервото че някжи гумички са се скасали че затова като на помпя спирачката ми скачат оборотите провери да ли и на теб е такаОт помпене май е нормално да се качват, за да компенсира правенето на вакуум за спирачките. Пропадането май се равнява на работа на 3 цилиндъра на моменти, та сега ще сменя и капачка и палец на делкото, да видим с това дали ще постигна заветния успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #7 Отговорено 15 Ноември, 2007 Проблема ми се реши със смяна на дистрибуторна капачка и палец, явно искрата се е разсейвала насам-натам. Пробвайте и вие Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat'koko 0 #8 Отговорено 15 Ноември, 2007 Основните причини за това са: дистрибуторна капачка,палец,кабели,свещи и задръстена празноходова система.Според практиката в 90%от случаите проблема се дължи на една от тези причини.Ако колата е с газов инжекцион е възможно и там да са необходими настройки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #9 Отговорено 16 Ноември, 2007 Niakoi, напълно ли си убеден в думите си? Питам защото ецу-то започва да се съобразява със сондата доста преди двигателя да е загрял. Обикновено около минута-две след запалването.gin, от много време насам имам подобни проблеми и след безкрайни проби, нещата които останаха да проверя бяха все в делкото.Естествено обичайните заподозрени бяха комутатор, бобина, палец, капачка Съмнявам се колата да работи на 3 цилиндъра като ти падат оборотите, но определено може да ти отслабва искрата и сместа да се пали едвам едвам. Благодаря за съвета, дано помогне и на мен, че и палеца и капачката са ми на по 17-18 години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #10 Отговорено 27 Ноември, 2007 Баси, проблема ми от заглавието се оказва че не е решен. Прави го понякога. Чудя се какво още да сменя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #11 Отговорено 27 Ноември, 2007 виж дали ти е обезвъздушена добре охладителната система.понякога оборотите играят ако в нея има малко въздух.на мен ми се е случвало да играят и заради бедна смес на празен ход,но щом не си пипал електрониката едва ли това е проблема.пък ако ти се занимава свали си инжекторите и ги дай на Дунев да ги провери за еднакъв дебит на стенда.провери си и вакуумите,особено този големия маркуч,който свързва вакуум помпата на спирачките с пленума на входящия колектор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #12 Отговорено 27 Ноември, 2007 (Редактирано) виж дали ти е обезвъздушена добре охладителната система.понякога оборотите играят ако в нея има малко въздух.на мен ми се е случвало да играят и заради бедна смес на празен ход,но щом не си пипал електрониката едва ли това е проблема.пък ако ти се занимава свали си инжекторите и ги дай на Дунев да ги провери за еднакъв дебит на стенда.провери си и вакуумите,особено този големия маркуч,който свързва вакуум помпата на спирачките с пленума на входящия колектор.Обезвъздушена е няколко пъти. Антифризи и термостати разни като са сменяни. Как да тествам вакуума - с някакъв спрей тип почистващ за карбуратор ли? Редактирано 27 Ноември, 2007 от gin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #13 Отговорено 30 Юли, 2008 пичове аз имам сходен проблем с вашият паля колата тя държи 1100 тръгвам форсирам я до 4000 оборота де и тя си остава на 1200 - 1300 та чудя се аз от каде ато какво било откачам мар датчика и оборотите ми моментално падат на 550 лампата на чека светва включвам мар датчика оборотите моментално се връщат на 1100 а след ката я избримча остават 1200-1300 така че проверете си мар датчика или по точно датчик за абсулютното налягане в смукателният колектор толкова за моят проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didosh 4 #14 Отговорено 27 Декември, 2008 при мен също го прави ама аз сам с лек маховик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #15 Отговорено 27 Декември, 2008 Здрасти,Провери дали имаш FITV и го промий, дават го че може да е причина за оборотите.http://forums.hondabg.com/index.php?showto...187&hl=iacv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове