toniam 52 #1 Публикувано 19 Януари, 2020 Колеги,може ли някой да обясни така нареченото "опресняване"на маслото на АТ!Защо не се сменя директно цялото,а трябва да се опреснява? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #2 Отговорено 19 Януари, 2020 (Редактирано) Ясно ми е вече-благодаря на колегата CARPERA Редактирано 19 Януари, 2020 от toniam Грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #3 Отговорено 19 Януари, 2020 (Редактирано) За да го знаята всички: При смяна (опресняването) не изтича всичкото. масло от АТ Това опреснаване се прави през 60-80 хил км в зависимост от режима на каране. На моята кола е 7 л цалата кутия при отваряне на пробката изтичат само 3 л и се добавят 3 л ,затова е опресняване а не смяна на цалото мосло. Цалото може до смениш с машина ,и е повечко пари 80до 100лв за машината и за 7 л масло по 30-40лв за и л Примерно вземеш кола много е станало кафеникаво черно маслото сменяш го цалото и после опресняваш през интервалите от км. Опресняването ако го направиш през малко км примерно през 2 хил на два пъти по 3л пак го сменяш на 80%. Това гарантира при една здрава кутия хиляди безпроблемни км. Трябва да се има впредвит някой двигатели имат външен филтър на АТ. Опресняването не е сложно с минимум иструменти може да си го направиш сам. Редактирано 19 Януари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #4 Отговорено 19 Януари, 2020 Само две уточнения: интервалът по ръководсво е между 40 и 80 хиляди, според условията на експлоатация. И опресняването трябва да е три пъти, за да смениш ~80% от цялото масло. С две опреснявания ще си сменил около 68%. Другото 👍 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове