uko 0 #1 Публикувано 7 Май, 2007 та значи при натискане на гаста но не до край на голяма предавка с не висока скорост почва да се чува звънкаво ромолене на двигателя, не се случва винаги но е често особено като карам градско, според мен е детонация, но проблема е че на пропанбутан пак го има а тои е с по голямо октаново числосипах си и 100 октанов бензин и пак си го има проблемапредварението си го направих както го дават по книга 15 градуса при 800 оборота, няма ефектДа неби в някои моменти по време на движение да се подава прекалено голямо предварение, но аз не мога да го измеря тогава, или да се подава твърде обеднена смес при средни натоварвания или пък може да имам много нагар в горивната камера и тои да запалва сместа, ако има такъв как да го премахна без да свалям главата?Даите някакви идеи по въпроса че като го чуя това чукане на аванс ми става зле щтото е краино нежелателно. Двигателя е F20A3 карбуратор акорд 91 година в делкото влизат два маркуча единия е вакум от колектора и си деиства а другия незнам какво прави няма нито вакум нито налягане на него,поне на работа на място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #2 Отговорено 7 Май, 2007 на газ не може да ти чука аванс. Кога се появява, като подадеш газ или като я отнемеш? Хич не ми харесва това почукване както го обясняваш, мирише ми на сигменти, бутален болт или биелен лагер (не ти го пожелавам) Що първо не провериш да нямаш някой разхлабен чарк по двигателя, някоя ламарина или нещо друго...нещо което да дрънчи като изпадне в резонанс. Точно това са условията за резонанс, ниски обороти на висока предавка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6i11 6 #3 Отговорено 8 Май, 2007 отвори си делкото и си провери пружинките на аванса при мен се беше счупила едната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #4 Отговорено 8 Май, 2007 ако е тръгнал да изтропва двигателя, би трябвало да се чува като подаваш газ на място и си си заврял главата при двигателя.В такава ситуация само веднъж ми е чукал аванса и то при "да си ебе и предверението" така че спокойно можеш да го изглючиш като вариант. Като слошам, явно знаеш как чука аванс, така че не се съмнявай много в преположението си. От нагар се вдига степента на сгъстяване и е възможно да породи детонации, но ако това е случая, значи имаш толкова аванс че никога няма да го изчистиш без отваряне. По-скоро наистина имаш проблем с делкото... Примерно: ако делкото винаги ти държи 15-16 градуса, на ниски обороти (под 2000) и високо натоварване, ако делкото не намали аванса, тези 15-16 градуса ще са ти малко множко и може да чука. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #5 Отговорено 9 Май, 2007 ами изскуби го и него и го запуши...явно предверението ти е ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #6 Отговорено 11 Май, 2007 на газ не може да ти чука аванс.Как ли пък не! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #7 Отговорено 12 Май, 2007 На мен също ми се случвало на Москвето като карах на газ да потропва аванса ама беше много гадна газта та може и от нея да е ако и върви по-лошо мисля че е точно от нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro_bul 1 #8 Отговорено 12 Май, 2007 има и един малък вариянт да ти е прескочило некое зъбче на ангренажа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове