Jump to content
strawberry

Проблем /too low fuel pressure - Accord 2.2 i-ctdi 2004

Recommended Posts

Добър вечер, Колеги и ЧНГ!!

Съжалявам предварително,ако съм объркал мястото на темата..

 Проблемът е следният - още от когато е купих колата (май месец 2019 Акорд 2.2 i-ctdi 2004) при високи обороти и висока скорост се получаваше едно заглъхне (все едно съм върнал педала на газта, а всъщност е до долу) при отпускане и натискане се оправя и си върви без проблем.

 Това нещо ми се е случвало 5/6 пъти и не му обръщах много внимание, но днес на път за работа се получи същото нещо и при отпускане, и натискане на газта нямаше резултат.. оборотите падаха постепенно, докато изгасна в движение. Изкара и грешка P0087 too low fuel rail pressure

Според вас, дали това е от помпата за ниско налягане, бобина или нещо друго, ако някой се е сблъсквал с такова нещо, моля да сподели 

Редактирано от strawberry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма помпа за ниско налягане. Няма бобина. Понякога при слагане на горивен филтър с ниско качество и ниска пропускливост, няма достатъчно гориво за високите обороти. Ако смениш филтъра, може проблемът да изчезне. Ако не изчезне обаче, е много неприятно, защото може да имаш проблеми с помпата за високо налягане или регулатора в рейката. Ето една примерна тема, прочети я цялата, а линкът е към мнение 3 в нея. 

 

 

 

Оплакването е често срещано и е с тези симптоми - след смяна на горивен филтър с неоригинален такъв, след това колата губи мощност при 3000 оборота и нагоре. След слагане на оригинален - всичко е наред. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, strawberry написа:

грешка P0087 too low fuel rail pressure

 

някаква лампа светва ли ти 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DTC P0087:

Kraftstoffverteilerleitung Druck zu niedrig

Kontrollieren Sie als Erstes, ob der DTC durch Kraftstoffmangel im Tank verursacht worden sein kann.

War genügend Kraftstoff vorhanden?

JA -

Kraftstoff tanken, die Kraftstoffanlage entlüften und mit Schritt 11 fortfahren.

NEIN -

Mit Schritt 2 fortfahren.

Die folgenden eingefrorenen Daten notieren:

Motordrehzahl

Fahrzeuggeschwindigkeit

ECT

Die über den ECT eingeforenen Daten kontrollieren.

Kann der Kraftstoff aufgrund extremer Kälte gefroren sein?

JA -

Eventuelle Einfrierung in der Niederdruckleitung beseitigen und anschließend mit Schritt 14 fortfahren.

NEIN -

Mit Schritt 4 fortfahren.

Die Hochdruckleitung (Einspritzventil, Kraftstoffrohrleitung usw.) auf Kraftstofflecks untersuchen.

Sind Undichtigkeiten vorhanden?

JA -

Die undichte Stelle in der Hochdruckleitung beseitigen und anschließend mit Schritt 13 fortfahren.

NEIN -

Mit Schritt 5 fortfahren.

Die Zündung ausschalten (0).

Den Niederdruck-Kraftstoffschlauch (A) von der Kraftstoff-Förderpumpe abnehmen und den austretenden Kraftstoff in einem Behälter auffangen.

 

A

 

Die Kraftstoff-Handpumpe (A) etwa 30 Mal betätigen.

Tritt Kraftstoff aus?

JA -

Mit Schritt 8 fortfahren.

NEIN -

Den Kraftstoff-Filter erneuern und mit Schritt 13 fortfahren.

Die Zündung einschalten (II).

Den DTC mit dem HDS löschen.

Im INSPECTION MENU (Menü "Inspektion") des HDS die Option FUEL RAIL PRESSURE TEST (Kraftstoffverteilerleitungsdrucktest) wählen.

Ist das Ergebnis in Ordnung?

JA -

Zeitweise auftretende Störung, das System ist gegenwärtig in Ordnung.■

NEIN -

Mit Schritt 11 fortfahren.

Die Zündung ausschalten (0).

Die Kraftstoffpumpeneinheit erneuern.

Die Zündung einschalten (II).

Das ECM mit dem HDS zurücksetzen.

Den Motor anlassen. Den Motor lastfrei (in Neutralstellung) bei 2.000 min −1 (U/min) drehen lassen, bis sich der Kühlerlüfter einschaltet, dann im Leerlauf laufen lassen.

Mit dem HDS prüfen, ob DTCs oder temporäre DTCs gespeichert wurden.

Werden temporäre DTCs oder DTCs gemeldet?

JA -

Wenn der DTC P0087 gemeldet wird, die Stecker von FRP-Sensor und ECM auf schlechte Kontakte oder Wackelkontakt untersuchen und mit Schritt 1 fortfahren. Wenn ein anderer DTC oder temporärer DTC gemeldet wird, mit dem zugehörigen Fehlersuchverfahren fortfahren.

NEIN -

Die Fehlersuche ist beendet.■

 

A

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/3/2020 at 1:06 PM, benjamin4o said:

някаква лампа светва ли ти 

Светна чека и изкара low rail pressure

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/3/2020 at 4:17 AM, ogi28b said:

Няма помпа за ниско налягане. Няма бобина. Понякога при слагане на горивен филтър с ниско качество и ниска пропускливост, няма достатъчно гориво за високите обороти. Ако смениш филтъра, може проблемът да изчезне. Ако не изчезне обаче, е много неприятно, защото може да имаш проблеми с помпата за високо налягане или регулатора в рейката. Ето една примерна тема, прочети я цялата, а линкът е към мнение 3 в нея. 

 

 

 

Оплакването е често срещано и е с тези симптоми - след смяна на горивен филтър с неоригинален такъв, след това колата губи мощност при 3000 оборота и нагоре. След слагане на оригинален - всичко е наред. 

Колега в резервоара има low pressure pump, която работи на 3 бара, има ли възможност от нея да губи гориво и мощност за част от секундата ?

 Горивеният филтър е среден клас сам си го смених .. изчетох всичко от предходните теми, мисля да взема Бош и да съобщя какво е положението . Благодаря Ви за съветите 

Редактирано от strawberry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи една снимка да я видим ;)

 

Виж в тази тема, когато и аз не знаех, а псоле с изненада научих каква била суровата истина за тази кола. 

 

============================================================================================

 

Ето го резервоарът и съдържанието му:

 

FUEL-TANK-3-Honda-Cars-ACCORD-2006-22-EX

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам Honda Accord комби 2. 2 дизел 2014 колата е хубава върши ми работа но от време на време когато е на ниски обороти и в движение гасне и не може да се запали по 5-6 минути смених горивния филтър с нов карам колата винаги с Бардал но проблема продължава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...