Митко84 0 #1 Публикувано 25 Ноември, 2019 Здравейте, колеги.Имам следния проблем-когато ключът за запалване е на таблото и се затвори шофьорската врата,колата се заключва. Когато ключът не е на таблото не го прави,а мисля,че трябва да е обратно.Мога ли да направя нещо,за да спре ? Акорд 2003г Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #2 Отговорено 25 Ноември, 2019 Не трябва да е така. И така . Въпросът е : Така я купих . Не беше така . Получи се след..... и тнт...... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 448 #3 Отговорено 25 Ноември, 2019 (Редактирано) Можеш разбира се. Проблема ти е в някоя от бравите(актуатора, който отключва/заключва) и по-точно некадърника, който ти я е сменил. Редактирано 25 Ноември, 2019 от jijane 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко84 0 #4 Отговорено 25 Ноември, 2019 Така я купих😞.Изгледах едно клипче как се обучава компютъра с даване на контакт и натискане на копчето за отключване в отворено и затворено положение на вратата. Засега се оправи .Благодаря 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко84 0 #5 Отговорено 25 Ноември, 2019 ...и пак се заключва🤔 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #6 Отговорено 25 Ноември, 2019 Присаждали са брава(и) коя(и)то не е (са) като за твоят модел . Имах такъв случай. 3 пъти ходих да отключвам. Намери точните за модела, смени ги и ще се оправи. При този модел се следи дори дали е заключена дадена врата , не само зтворена. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 448 #7 Отговорено 26 Ноември, 2019 Това от клипа по-горе работи за американските акорди. Актуаторите за бравите са най-общо казано два вида - с една букса 6 пинова и с две букси 3+2 пина. Двата актуатора са взаимозаменяеми с лека преработка на кабелите. Има вариант и някой кабел да е прекъснат, но аз до сега не съм срещал проблем с кабелите, което не значи,че не е възможно. Без сваляне на кората на вратата, за да се види какъв е проблемът, няма да се мине. Офф топик: още по-голям проблем е ако някой е махнал железото,което е от патрона до бравата. Тогава може да се наложи да се търси специализирана помощ за отваряне на колата ако е паднал акумулатора или е свален поради някаква причина. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #8 Отговорено 26 Ноември, 2019 (Редактирано) Имено при преправянето с една и две букси става мача с объркването на системата. Така беше при моят случай. Клиента си беше запазил оригиналните. Отремонтирах им моторчетата . Който ги беше монтирал си върна нещата както са били и всичко заспа. Но не помня от 6 към 3+2 или обратното беше. Щото може и да няма проблем при единият вариант Редактирано 26 Ноември, 2019 от docev 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко84 0 #9 Отговорено 26 Ноември, 2019 Швейцареца от когото е купена колата,занарочно я направил така,защото предната му кола я откраднали с ключа на таблото-сменил фази на машинките.Това ми каза сега човека,от когото я взех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове