achore1 5 #1 Публикувано 25 Ноември, 2019 Привет колеги! Искам да попитам, някой търсил ли е напорен маркуч на хидравликата? От помпата до рейката. В Бултрако искат близо 600 лв. Става въпрос за Цр-в 2 , 2006г. , дизел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #2 Отговорено 25 Ноември, 2019 Има писано доста по темата🙂! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
achore1 5 #3 Отговорено 25 Ноември, 2019 Прочетох доста, но попаднах на неподходящ майстор. Може да не съм прочел абсолютно всичко, но докъдето съм стигнал, не попаднах някой да е намерил заместител. Затова питам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
achore1 5 #4 Отговорено 25 Ноември, 2019 След ново препрочитане на подобни теми, май ще събирам кинти за нов. Темата е за триене. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolasko 11 #5 Отговорено 26 Ноември, 2019 Моя лично съм го сменял с правен маркуч във фирма която се занимава с изработката на хидравлични маркучи. Специфичното е , че се слага (дроселиране) стесняване на маркуча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
achore1 5 #6 Отговорено 26 Ноември, 2019 А за това стесняване вероятно са ползвали нещо от твоя стария маркуч. При мен вече това е невъзможно. Обаждах се на майстора дето ми прави моя маркуч и той ми казва, че при мен не е имало нищо в стария, така че проблема бил в помпата. Смених помпата с друга втора ръка, но все тая. Ще се купува нов маркуч, дотук 200лв назад. Не ми се експериментира повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimi4a 4 #7 Отговорено 23 Март, 2020 След доста чудене четейки противоречиви отзиви реших да ремонтирам моя маркуч който досега си сълзеше, и бях сложил едно изрязано шишенце да събира маслото. Няколко човека ми препоръчаха сервиза на Ситроен в Габрово където извършват такава услуга. Свалих моя, и за 30 лева ми го направиха с нов маркуч като сложиха, и клапана а откъм помпата тръбичката я направиха с нипел, и конус които се затягат в гайка с вътрешен конус закербована към маркуча за улеснение при монтажа . Воланът сега се върти плавно, и без вибрации. 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikodim 0 #8 Отговорено 28 Април, 2020 На 23.03.2020 г. at 23:04, Dimi4a написа: След доста чудене четейки противоречиви отзиви реших да ремонтирам моя маркуч който досега си сълзеше, и бях сложил едно изрязано шишенце да събира маслото. Няколко човека ми препоръчаха сервиза на Ситроен в Габрово където извършват такава услуга. Свалих моя, и за 30 лева ми го направиха с нов маркуч като сложиха, и клапана а откъм помпата тръбичката я направиха с нипел, и конус които се затягат в гайка с вътрешен конус закербована към маркуча за улеснение при монтажа . Воланът сега се върти плавно, и без вибрации. А от къде точно капе този маркуч? Евентуално ако имаш снимка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimi4a 4 #9 Отговорено 28 Април, 2020 Капеше от металната част която се пресова върху маркуча (кербовката) над хидравличната помпа за съжаление не съм снимал капещият маркуч . Това е от гугъл мапс сервиза в който ми го правиха: https://www.google.com/maps/place/ТСЦ+СИТРОЕН+-+ГАБРОВО/@42.89528,25.3280395,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x1b8b7b9243da6f47!8m2!3d42.89528!4d25.3280395 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове