nedyalkov 13 #1 Публикувано 6 Ноември, 2019 Здравейте колеги. Тъй като никой не ми отговори нищо на питането, което бях поместил към друга тема, реших да пусна нова тема за конкретния проблем с молба за помощ. Преди 2 месеца сменях заден десен датчик за оборотите на колелото. Преди 2 седмици се наложи и смених и заден ляв. Проблемът е, че след смяната му след 200-300 м със скорст 15-20 км/ч и натискане на спирачката дори и леко, започва да се включва ABS. Натисна ли малко по-силно педала, започва постоянно да чегърта ABS-а, все едно съм стъпил на лед и след малко светват ABS, /!\ и VSA. Излезнаха грешки 17-01, 18-01 и 84-01. След няколко дни в сервиза ми смениха с друг нов датчик ABE, тъй като мислехме, че първият просто е дефектен. Изтрихме грешките. След тръгване и 200-300 метра пак същото, пак ритане и стържене от ABS-а и пак светват ABS, /!\ и VSA. Този път обаче записаната грешка е само 18-01 за късо съединение на заден ляв скоростен (ABS) сензор. Въпроса ми е къде да търся проблема? Може ли да е в кабела от колелото до ABS модула или може да е наранено нещо вътре по магнитния ринг, или пък да има попопаднали боклуци вътре при свалянето на стария сензор? Някой ако е минал вече през тази процедура, нека да сподели опит. п.с. Ще съм благодарен ако някой може да ми даде схема (упътване) за кабела, който отива от задното ляво колело до ABS модула за да го проверим дали е здрав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2 Отговорено 6 Ноември, 2019 Възможно е да е от окабеляването, ама по ми се струва че самия модул е за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове