Cyreon 204 #1 Публикувано 28 Октомври, 2019 Хора, скърца ми лявата врата при отваряне. Някъде в средно положение когато достигне и се чува този звук. Стана днес след автомивка, предполагам вода може да е влязла отнякъде. Някакви идеи - смазване, напръскване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1260 #2 Отговорено 29 Октомври, 2019 Здравей колега.Пръсни с течна грес на спрей в механизма и на пантите.Всяка късна Есен го правя, намазвам и гумените уплътнения на вратите,багажника и дори на предният капак с течен парафин. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 204 #3 Отговорено 30 Октомври, 2019 Преди 23 часа, Митко Йотов написа: Здравей колега.Пръсни с течна грес на спрей в механизма и на пантите.Всяка късна Есен го правя, намазвам и гумените уплътнения на вратите,багажника и дори на предният капак с течен парафин. Благодаря ти, колега. А можеш ли да препоръчаш марка течен грес на спрей, която ти ползваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1260 #4 Отговорено 30 Октомври, 2019 (Редактирано) Тази бялата и по гъста и стои леко на пяна.Днес ползвах нея. Силиконовият лубрикант е много ефикасен също точно за твоят проблем защото гони водата и не позволява намокряне в близките шест месеца,според мен и повече. За протокола : - днес смених гумите на хондата защото нямам време по на татък и винаги когато го правя се въоръжавам със спрей и фенерче.когато сваля едната гума с фенерчето оглеждам за скъсани тампони,маншони и дисковете и накладките в какво състояние са.Със спрея пръскам по всички тампони на носачите и щангите,пръснам на ябалковидните болтове на кантара за автоматичното регулиране на фаровете,пръскам и на болтовете на главината.Пръскам и на четирите врати на горната и долната панта и на гребена който потъва във вратата. Нямам скърцане,скрибуцане и други стържещи звукове на нищо.Миналата година пръснах на дръжките на вратите с ВД40,голяма грешка.Това което се стече по вратата от вън направо свали гланца (не се оправя) само в студио по тунинг/пастирване срещу съответното заплащане.От тогава ведето го използвам само по предназначение и никакви импровизации с него.Бъди внимателен! Минах и гумените уплътнения с течен парафин (правя го преди всяка зима),смених и филтъра на мотора и купето и те така до обяд.Оставих хондата в гаража метнах летните гуми на зафирата и отидох да ги балансират преди да отидат на автомивка и от там на тавана.Гумара като разбра че гумите са само за баланс ми сервира (след като ги качи на машината),че и четирите били криви и били за брак.Четири мишленки с дот 0916 и според него "и кВо от това" да си купя нови,той имал в наличност.Взех си гумите хвърлих му пет лева и му теглих една.Така се кривят четири нови гуми едновременно.Някои хора не се усещат какви глупости дрънкат,ма нали бизнесът трябва да върви. На зъфирчо по нататък ще ги сменям защото в момента ми трябва и не слизам от него и винаги мога да го направя защото ми е под ръка.Значи тази кола я малтретирам жестоко на моменти брутално и гък не казва,страхотен помощник ,не стои по сервизи,типичен немец.Пожелавам на всеки един колега подобно нещо. Извени ме колега,че се отклоних малко от темата ти но днес ми дойде малко в повече олигофренията на някои. Редактирано 30 Октомври, 2019 от Митко Йотов 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове