Jump to content
Rakeem

Смяна на хидравлична течност на съединителя на I-Shift

Recommended Posts

Здравейте колеги, днес съм решил да сменя спирачната течност на съединителя, ако някой знае нещо по въпроса ще съм му благодарен ако сподели преди да съм се хвърлил с главата надолу в дълбокото. Това е помпата с пробката, буталото се прибира с ръка без особени усилия и течността в казанчето се покачва, респективно при отпускане се понижава, така че на първо четене не виждам нищо сложно, отвъртам пробката прибирам буталото, затягам, отпускам и така докато свърши течността в бутилката. Това което ме притеснява е да не се окаже, че ще иска някакво обучение актуатора на съединителя. 

WP_20190921_09_39_13_Pro.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свърших работа по гореописания метод и всичко се получи според очакванията, покарах я малко и се усеща подобрение, особено при тръгванията, сигурно спрях и тръгнах над 20 пъти и веднъж не се разтресе, но в края на следващата седмица вече ще имам крайни впечатления. Съветвам всеки с I-Shift, да си смени спирачната течност на съединителя, сменя се на всеки 6г., а при предимно градско шофиране на по-кратки интервали. 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дай повечко детайли! 
ако може, стъпка по стъпка... мисля и аз да го направя!

Само казанчето ли източи, или всичко в системата?!?

Дай повече детайли! 😉

Предварително благодаря!

Редактирано от squid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефекта запази ли се, или е бил временен? Аа и друго да питам, сложил си спирачна течност дот4, нали така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, ефекта е категорично положителен, дори с времето почна още по-добре да се държи, вероятно поради факта, че е адаптивна.

Течността, която съм сложил е ТРВ дот 3, тъй като системата е нискотемпературна и няма полза от дот 4, ТРВ изрично са посочили, че това е течност подходяща за съединители. 

Относно процедурата, едно към едно с подмяната на спирачната течност, само дето помпаш буталото с ръка, а не с крак. 

Течността се сменя изцяло, превъртането на 500мл е достатъчно.

Течността от казанчето се изсмуква със спринцовка и се забърсва, след това се налива до макса от новата течност и буталото се прибира, ако евентуално е влязло малко въздух в отвора да го изкара. 

След това слагаш маркуча на пробката и започваш да си преточваш, както съм посочил в първия пост, отвиваш пробката, прибираш буталото и завиваш в момента, в който достигне крайната си точка, след това отпускаш, като първоначално правиш няколко опита с малки стъпки при отвъртането на пробката, за да видиш при колко оборота започва да протича и запомняш докъде да отвиваш, можеш да намажеш около резбата на пробката с грес, превантивно, за да не смукне въздух.

Важно е да следиш нивото на течността в казанчето да не пада под минимума.   

Не е сложно, просто в един момент става малко тегаво с това помпане на ръка от неудобна позиция, за това гледай да си осигуриш пространство за работа.  

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, беше много изчерпателен! 🍻🍺🥃👍

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един клип от руснаците за смяна на спирачната течност на съединителя. 

Прави го като дава на контакт и след това отвърта пробката, мисля следващия път да го направя по този метод, вместо ръчната. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...