Mironch0 23 #1 Публикувано 7 Септември, 2019 След като си мислех, че лесно ще оправя пукнатините на предните въздуховоди по таблото, реших да махна таблото и да го почна ... да ама не, по "manual"-ите пише че е лесно, но се оказа, че съвсем не е така, кабелите за говорителите и srs-а бяха закачени на самото табло, което доведе до изпочупване на 99% от щипките (не е проблем, но е дразнещо, че го направих), а по "менюала" тези кабели не са по таблото... След като свалих таблото се оказа, че цялото табло е нацвъкано с винтчета, които са се спекли с пластмасата и се отказах ... е поне смених всички уплътнения и добавих малко шумоизолация. Сложих обратно таблото но те ти проблем - SRS-а не угасва... Пробвах да го рестартирам както си пише в менюъла, но ЙОК - въобще не сработва - сега въпроса е дали някой знае какво мога още да проверя (проверих и бушона) и как или да си отида на диагностика? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #2 Отговорено 7 Септември, 2019 Ела ще го закачим с Launcha и ше видим какво изкарва. Ама съм само за 16-пинова букса, че преходникът ми е вързан грешно от китайците... Иначе: http://www.diymyhonda.com/accord/scs-service-connector-and-srs-reset/ https://www.hondaaccordforum.com/forum/general-tech-help-7/help-resetting-srs-light-14748/page2/ Буксата да кажат колегите дали е тая. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #3 Отговорено 7 Септември, 2019 Ето какво направих но нищо не стана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #4 Отговорено 8 Септември, 2019 На 7.09.2019 г. at 11:37, dindin написа: Ела ще го закачим с Launcha и ше видим какво изкарва. Ама съм само за 16-пинова букса, че преходникът ми е вързан грешно от китайците... Да, но "великобританските" хонди пето поколение са с OBD 1, а не с OBD2, не че няма описано как от OBD 1 се преминава към OBD 2, но си е цяло висше там (чел съм инструкциите на руски два пъти и се отказах) Иначе се оправих, но отново има много сбъркано, т.е. кабела е ПОЧТИ правилния, ама не съвсем ... както и да е - проблема е решен! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #5 Отговорено 9 Септември, 2019 Тоест си бучкал в грешната букса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #6 Отговорено 9 Септември, 2019 ... ми и да и не, то буксата е тази, която от всички клипове все нея показват, но се оказва, че тази букса в моя акорд си е дадена на късо по принцип и аз вадейки я, вече не е на късо, след което пак я давам на късо ... С голямо търсене на тази жълта оплетка къде се разклонява и къде отива, стигнах до буксата под волана, която си седи в "празна" букса и те ти - всичко се нареди , ама докато стигна до нея беше едно гледане пак, едно търсене... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове