Jump to content
Mironch0

SRS- не угасва

Recommended Posts

 След като си мислех, че лесно ще оправя пукнатините на предните въздуховоди по таблото, реших да махна таблото и да го почна ... да ама не, по "manual"-ите пише че е лесно, но се оказа, че съвсем не е така, кабелите за говорителите и srs-а бяха закачени на самото табло, което доведе до изпочупване на 99% от щипките (не е проблем, но е дразнещо, че го направих), а по "менюала" тези кабели не са по таблото...  След като свалих таблото се оказа, че цялото табло е нацвъкано с винтчета, които са се спекли с пластмасата и се отказах ... е поне смених всички уплътнения и добавих малко шумоизолация. 

Сложих обратно таблото но те ти проблем - SRS-а не угасва... Пробвах да го рестартирам както си пише в менюъла, но ЙОК - въобще не сработва - сега въпроса е дали някой знае какво мога още да проверя (проверих и бушона) и как или да си отида на диагностика?

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ела ще го закачим с Launcha и ше видим какво изкарва. 

Ама съм само за 16-пинова букса, че преходникът ми е вързан грешно от китайците...

 

Иначе:

http://www.diymyhonda.com/accord/scs-service-connector-and-srs-reset/

 

https://www.hondaaccordforum.com/forum/general-tech-help-7/help-resetting-srs-light-14748/page2/

 

 

 

Буксата да кажат колегите дали е тая. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво направих

 

но нищо не стана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.09.2019 г. at 11:37, dindin написа:

Ела ще го закачим с Launcha и ше видим какво изкарва. 

Ама съм само за 16-пинова букса, че преходникът ми е вързан грешно от китайците...

 

 Да, но "великобританските" хонди пето поколение са с OBD 1, а не с OBD2, не че няма описано как от OBD 1 се преминава към OBD 2, но си е цяло висше там (чел съм инструкциите на руски два пъти и се отказах)  :D:D:D

 Иначе се оправих, но отново има много сбъркано, т.е. кабела е ПОЧТИ правилния, ама не съвсем ... както и да е - проблема е решен!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест си бучкал в грешната букса? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D:D:D ... ми и да и не, то буксата е тази, която от всички клипове все нея показват, но се оказва, че тази букса в моя акорд си е дадена на късо по принцип и аз вадейки я, вече не е на късо, след което пак я давам на късо :rolleyes:...

 С голямо търсене на тази жълта оплетка къде се разклонява и къде отива, стигнах до буксата под волана, която си седи в "празна" букса и те ти - всичко се нареди :cool:, ама докато стигна до нея беше едно гледане пак, едно търсене... 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...