paruchev 15 #1 Публикувано 23 Август, 2019 Пичове, джипката е ЦРВ - 2000 та година, 147 кончета газ/бензин, с два ключа. Онзи ден смених маслото и я прибрах в гаража и викам вечерта да я запаля, да ама не. Давам на контакт не светва нищо по таблото, само плафона в купето си свети, ни прозорци ни нищо не е активно. Викам да завъртя все пак, дали ще запали, завъртя, ама не запали. Разкачих акумулатора за 5 мин, закачих пак същата работа. Отидох взех втория ключ с него таблото светна и запали, викам си нещо е станало за момента. Да ама днес пак не иска да запали с онзи ключ и пак трябваше с другия. Двата ключа са оригинални, да уточня. На таблото не мига нищо след като я запаля, няма сигнал за грешка, лампата за имобилайзера светна и угасна с втория ключ, не прави проблеми. Някой да има идея какъв е проблема, че мисля на море да ходя, то ясно, че ще взема двата ключа, ама да не откаже и със втория.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #2 Отговорено 23 Август, 2019 Ако не светва лампата на имобилайзера на първия ключ значи не го разпознава. Имаше процедура за обучение на ключ но не ми се е налагало не я знам.Оторизиран сервиз в този случай може да ти помогне . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #3 Отговорено 24 Август, 2019 Преди 12 часа, CARPERA написа: Ако не светва лампата на имобилайзера на първия ключ значи не го разпознава. За да търси имобилайзера, първо трябва да се даде на контакт и да светне таблото.Предполагам, че проблема е механичен и е за ключар! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #4 Отговорено 24 Август, 2019 (Редактирано) Колегата е писал ясно и точно че дава на контакт с въпросния ключ и го върти на следващата позиция. Щом завърта значи ключа работи механично. Трябва та се разглоби около патрона ,първата част е механична тя сработва с ключа след нея идва ел. с клемореда обикновено там с времето някоя спойка отслабва. Редактирано 24 Август, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове