Jump to content
AzSum

Нива на оборудване IV ген.

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Опитвам се да намеря подробно описание на нивата(trim) на оборудване за IV генерация и в частност какви екстри съдържа всяко от тях по default.

Може ли някой да помогне с линк или подробно описание?

Намирам разни неща, но са откъслечни и основно за американския пазар.

Пример: Ако купувам ниво елеганс какво да съм сигурен,че ще има в колата като екстри?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елеганс е нивото, което в общи линии има повечето необходими екстри /по-ниските няма да ги описвам изобщо/. В тази тема съм описал основните неща:

Следващото ниво е Лайвстайл: включва всичко от Елеганс, но оригинално е с 18" джанти и лайсни на покрива, с ксенонови фарове с автоматично превключване и такива за осветляване на завоя при ниска скорост. Салона е с алкантара, има май осветление в краката на пътниците и премиум аудио.

Най-високото е Премиум. Външно се различава по стъкления панорамен покрив. Има безключово запалване и оключване, кожен салон, ел. регулиране на шофьорската седалка с две памети, вратата на багажника е с електрозадвижване, може да се отваря и с дистанционното. В България са със навигация, от чужбина може да е с премиум аудио.

Това са основните разлики, може да съм пропуснал нещо :) Имах една брошура на ПДФ, в нея имаше всички разлики, ще я потърся!

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих брошурата в офиса! Ако не се чете добре, дай ми мейл, ще ти я изпратя!

 

crv_2013.jpg

crv_2013_2.jpg

crv_2013_3.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря! Тъкмо дочетох старата тема, но сега тая брошура е повече от достатъчна. Когато се зумне се вижда всичко.

Ако ми възникнат други въпроси  ще те питам,че вече натрупа доста опит с 2те разновидности на 4ката.

Един допълнителен въпрос,който е по-скоро въпрос на вкус но ми е интересно твоето впечатление.

По принцип много ми се иска панорама, но се чудя дали след 2 седмици ще й обръщам въобще внимание. Как стоят нещата при теб?

И въобще като изключим автомата,който ще е задължителен кои са екстрите които са приложими и ти помагат много?

Понеже допускам,че има и такива,които въобще не ползваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Панорамния покрив почти не го ползвам! И на жена ми Джаза има, и там положението е същото :) Това е хубава екстра, но е за пътуващите на задните седалки.

Най-много използвам в Премиума следните екстри:

- отключване и заключване без ключ

- отваряне на задната врата дистанционно

- памети на шофьорската седалка /при двама шофьори/

- фаровете за завой /има ги и на Лайфстайл/

- осветлението на вратите

- навигацията /въпреки, че картата е стара/ и мултимедията

Имам надблюдения, че е малко по-добре обезшумена от Елеганса, но може да е субективно.

За автомата няма да коментирам, супер съм доволен!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам обаче защо в немското мобиле масово пишат като ниво на оборудване comfort,elegance и executive които важат за 3 ген?

Е тук-там пишат и lifestyle, но premium не съм виждал никъде? Когато има най-висок трим пишат executive? В Америка пък са съвсем други.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.08.2019 г. at 11:20, ivan_m написа:

Най-много използвам в Премиума следните екстри:

 

А перата за превключване на скоростите ползваш ли?

Чета ревюта на потребители,че са им доста полезни? 

Гледам в брошурата,че ги слагат на всички автомати по дефолт, но не знам дали е така и за първите години на 4 ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перата ги има на всички автомати 4-та генерация.

Аз ги ползвам рядко, понеже карам доста плавно. Все пак понякога при изпреварване са много полезни! Както и на по-големите изкачвания на магистралата свалям на 4-та, не чакам кутията да се сети :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, ivan_m написа:

Все пак понякога при изпреварване са много полезни!

Точно това  коментират всички,че са много по-полезни отколкото кикдаун. В тази връзка как се случват при теб нещата с кикдаун-а? Има ли ефект?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...