Deodriver 35 #1 Публикувано 12 Юни, 2019 Продължаваме с мъките на Хонда.Днес ми протече хидравличния маркуч,който по темите тук е ясно,че е калпав.Някой може ли да даде информация къде могат да го изработят кадърно без да имам проблеми после.Четох,че се появяват някакви шумове.Нов е краен вариант,защото е много скъп,а и отделно се чака свят време и я дойде,я не(както питата на парното).Втора ръка няма никъде.Друго,което се питам е дали става от Акорд или Сивик? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #2 Отговорено 12 Юни, 2019 (Редактирано) преди 44 минути, Deodriver написа: Друго,което се питам е дали става от Акорд или Сивик? Не, не става. Не виждам от къде си, но може да го изработят почти навсякъде, където се занимават с ремонт на хидравлични маркучи. А за гаранция, че няма да има виене след това няма да даде никой. Общо взето обясняват как са направили стотици такива и само твоя е проблемен. Приемаш факта, че може и да вие и се примиряваш с времето или вадиш 5 стотака и купуваш нов, общо взето май това са вариантите. Може пък и да извадиш късмет с господа специалистите и да ти направят такъв който не вие. При мен след смяната се появи .. леко и предимно при въртене на място на волана . Опресних си хидравличната течност и намаля значително /или пък свикнах с него /. Смятам да го опресня още веднъж тия дни, за да видя дали ще има ефект. Успех и дано си късметлия! Редактирано 12 Юни, 2019 от golfy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #3 Отговорено 12 Юни, 2019 Ще тегля късата клечка май.Чудя се какво толкова специфично има в този маркуч,че не може да се изработи като оригиналния.Имало успокоител,сприла и т.н.,но не е извънземна работа.Как японеца го прави,а тук да не се получава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #4 Отговорено 12 Юни, 2019 (Редактирано) Като стиснат по-силно кербовката, за да се подсигурят, че няма да изпуска и по този начин щуцират диаметъра на маркуча, съответно му намаляват и дебита и от там идва и виенето на помпата след това. Това е моето мнение за това какво се случва, иначе не си го обяснявам по друг начин, освен с намален дебит към помпата, но е факт, че никой няма да го признае. Давай смело и не се тормози, не е толкова голям дерт. Тъкмо ще те стимулира да си подновиш и течността. Редактирано 12 Юни, 2019 от golfy 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stivenkar1 0 #5 Отговорено 13 Юни, 2019 На мен ми изработиха нов маркуч,след като изпратих и стария в Стамболийски в Ханса Флекс.От стария ползват накрайниците и останалите успокоители и т.н..Струваше по спомен около 90лв.След поставянето на новия смених нова хидравлична течност оригинална на Хонда и нямам никакви странични шумове след това.Изпратено от моят Pixel 2 XL с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #6 Отговорено 13 Юни, 2019 Преди колко време си го правил там,колега? Говорих днес с тях и с Тодико-Котеви,всички казват,че могат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stivenkar1 0 #7 Отговорено 13 Юни, 2019 Преди около 3-4 месеца.Изпратено от моят Pixel 2 XL с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #8 Отговорено 10 Юли, 2019 (Редактирано) Малко развитие по темата.След като се спука маркуча,случайно намерих втора ръка заедно с рейката.Нея я смених,защото сълзеше отгоре където влиза кормилния прът,а и малко насичаше.Смених ги,като през това време пратих моя маркуч да го рециклират в HansaFlex в Стамболийски(там са най-добрите,проверено.Има още една фирма също там Тодико-Котеви.)Веднага обясниха,че са правили такива маркучи от Хонда и че трябва да е трипластов текстилен маркуч(3ТЕ се води).Разните карантии от вътре се прехвърлят от стария. Всичко беше ОК за около 3 седмици и вчера отново същия проблем с маркуча втора ръка.Спука се на точно същото място(кербовката).Сложих вече рециклирания маркуч и за сега няма никави шумове от към хидравликата или някакви други проблеми.Ще видим по-нататък как ще е,но силно мога да препоръчам рециклирането,хората си разбират от работата. П.п Забравих да кажа,че съм слагал само оригинална хидравлична течност. Редактирано 10 Юли, 2019 от Deodriver 1 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове