Rafaelo 1 #1 Публикувано 1 Юни, 2019 Здравейте колеги, Вчера след пороя в Пловдив нещо се накисна по колата и двата вентилатора за охлаждане започнаха да работят постоянно. След няколко рестарта проблема си остана. Тази сутрин проблема го нямаше. Ако някой има идея какво може да е окъсило, моля да сподели. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #2 Отговорено 1 Юни, 2019 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rafaelo 1 #3 Отговорено 1 Юни, 2019 Колега тази тема съм я чел. За 1 г. откакто съм купил колата не съм имал проблем с вентилатори те. Проблема се появи след вчерашния потоп, и тази сутрин след като изсъхна в гаража проблема изчезна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #4 Отговорено 1 Юни, 2019 Миналата година имах същият проблем на потопа в Плевен.Бях със Зафирата,даже и чека и светна.Оказа се намокрена платка на вентилатора и даваше постоянна връзка.На другият ден след изсъхване нямаше и спомен от проблема.Немците са я сложили в най долната част на вентилатора,може би за да избегнат топлината в коша ако влияе по някакъв начин.Не твърдя,че при теб е това,може да е от друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iskel 2 #5 Отговорено 1 Юни, 2019 На предишната ми кола, MB ми се е случвало с вентилаторите на охлаждането и на отоплението: 1. На охлаждането - при изгасен двигател вентилатора се включи на максимум и единственият начин да го спра беше с изваждане на бушона. Причината - драйвера за вентилатора е изключително масивна алуминиева кутия, напълно херметична, но разположена от външната страна на носещата греда до предна лява гума - немските луги, соли и т.н. въобще не му бяха простили на халюмина и бяха стигнали до платката вътре. Лечение - нов драйвер от моргата, с допълнителни лакиране на печатната платка и усилване херметизацията на корпуса със силикон. 2. На отоплението - при голямото наводнение в Поморие, не помня годината, вследствие запушен дренаж на джоба на парното, същият се напълва с вода, транзисторите на драйвера се отпушват, вентилатора си върти докато скапе акумулатора до 6V :). Лечение - дренажа се изчиства от листа, кал и т.н. - на края му има една гумена тапа на него с нещо като еднопосочен клапан - еластично примерно като пеперудката в клапана на противогазите - идеята му е ако влезеш в локва да не влезе оттам вода в тръбите на парното или да не засмуква оттам въздух от моторният отсек, не помня точно за какво беше- махнах го - щото като го няма водата както ще влезе, така и ще излезе, ама като е там е винаги предпоставка лесно да се запуши дренажа отново. Та просто огледай дренажа и предпоставките за омокрянето на платката - и дано е от това щото се оправя лесно и евтино Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #6 Отговорено 11 Юни, 2019 Започва регенерация на ДПФа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rafaelo 1 #7 Отговорено 11 Юни, 2019 преди 51 минути, mccoy написа: Започва регенерация на ДПФа ДПФ-а е елиминиран от 1г. и от тогава не съм имал проблем с него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rafaelo 1 #8 Отговорено 5 Февруари, 2020 Колеги някой случайно да знае къде се намира блока за управление на вентилаторите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #9 Отговорено 6 Февруари, 2020 Отиди да ти оправят софтуера . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rafaelo 1 #10 Отговорено 6 Февруари, 2020 Колега проблема се проявява само при много яко накисване, така че какво общо може да има софтуера. По скоро го свързвам с проблем с инсталацията. Затова и питам има ли такъв блок и къде се намира той. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #11 Отговорено 7 Февруари, 2020 Аз минах по този път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове