Cyreon 200 #1 Публикувано 22 Април, 2019 Искам да попитам за следното. При първоначално запалване сутрин, въртя ключа и в първите 1-2 секунди оборотите сякаш са неравномерни и ниски, притихва колата и а-ха да запали, имам чувството, че ще угасне. Но не угасва, стабилизира се на около 1500 оборота и после всичко е нормално. Като я покарам малко, при следващо палене вече всичко си е наред и си пали както трябва. Акумулаторът ми е на 4 години и половина. В сервиз ми я замерват вече загряла, нормално е към 14.1 V при работещ двигател. Дали да търся проблема другаде или просто да акумулатора е за смяна? Някой имал ли е подобен проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #2 Отговорено 22 Април, 2019 Ако е заминаващ акумулатор започва тегаво да върти стартера.Не е там проблема. По скоро ми звучи като недостиг на въздух или гориво за да вдигне колата при студен старт сутрин нормалните 1500 оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #3 Отговорено 25 Април, 2019 На 22.04.2019 г. at 18:58, CARPERA написа: Ако е заминаващ акумулатор започва тегаво да върти стартера.Не е там проблема. По скоро ми звучи като недостиг на въздух или гориво за да вдигне колата при студен старт сутрин нормалните 1500 оборота. A не може ли да е нещо от горивния филтър? Никога не е сменян. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #4 Отговорено 25 Април, 2019 Писах недостиг на гориво, да една от причините може да е задръстен горивен филтър. Смени го все пак той не е вечен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #5 Отговорено 25 Април, 2019 (Редактирано) Но ако не си почиствал дросела другата причина може да е там. При теб нямаше ли ЕГР клапан. Редактирано 25 Април, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове