Jump to content
Sign in to follow this  
Херкулес86

Смяна на валове ек4:от б16а2 към б18ц4

Recommended Posts

Здравейте колеги,изпаднаха ми валове от б18ц4 и ще ги сложа на б16а2, та въпроса ми е какво мога да очаквам след смяната,или дали изобщо да очаквам нещо от към вървене,и каква е разликата между валовете.Всякакви други съвети и мнения също ще са ми от полза,благодаря предварително.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Без ремап не очкаквай много. Разликата е голяма. След ремап колата спокойно пълни до 8700. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Помисли и за колектор

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 24 минути, Херкулес86 написа:

За ремап ми остана само да и направя генерация

Какво общо има генерацията с ремап. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имам панелен филтър K&N, извел съм си интейк до между подкалника и бронята,изпускател имам 4:2:1,който още не съм сложил защото генерацията ми е оригинална на вти,за това ремап ще и напрявя след като сложа валовете, сменя генерацията с фи60 външно и сложа изпускателя, за да е пълен ефекта.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще има корекция след няколко дни, валовете вече ще са от Б18ц6,някой колега правил  ли е същата гимнастика, и ако да какво мога да очаквам

Edited by Херкулес86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...