Untouchable 24 #1 Публикувано 16 Април, 2019 Здравейте! След четене тука и по форуми намерих следната тема - http://typeaccord.co.uk/forum/topic/9049-diy-8th-gen-idtec-diesel-fuel-filter-change/ за въпросния филтър. Но проблема идва че в линка снимките са на английски акорд и над филтъра при нашия нормален стандарт седи сервото. Та малко помощ за целия процес, имам всичко необходимо за да си го направя сам, ако някой е сменял сам този филтър може ли да ми каже лесно ли извадихте филтъра и дали тръбите на сервото пречат. Не вярвам японеца да го измислил толкова сложно че да се разглоби половината кола. Ония от линка по-горе обяснява че източил нафтата от филтъра и после чакал помпата да го напълни и трябва да го обезвъздушиш, това означава още леене на нафта по мотора, което на мен не ми се струва ОК , защото клиповете които съм гледал за CR-V с този мотор всички доливат нафта във филтъра и после поставят новия. Основния ми проблем е мястото между тръбите на сервото и капачката на филтъра, никъде не намерих клип за смяната на горивния филтър на Акорд 8 2.2 i-dtec. Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #2 Отговорено 17 Април, 2019 Здравейте, миналата година, че и тази, при смяна на маслото ми сменяха и горивния филтър. Сменям го при приятели от голяма верига сервизи. Колата е комби, не вярвам да има разлика със седана по отн. на филтъра. Та при смяна , ремонти и т.н.. винаги ако има нещо сложно за смяна , ревАт, че е е пипкаво , сложно и т.н... При двете смени нямаше каквито и да е коментари, което ме кара да мисля, че не е кой знае колко сложно.Само това мога да споделя . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Untouchable 24 #3 Отговорено 17 Април, 2019 Така ето го резултата, отваряш капака и почваш, всичките стъпки както са показани във линка на първия ми пост. Филтъра излиза леко с движение към купето. На една от снимките се вижда ключа за отвиването му, не използвайте от ключовете с верига или с пластини които притягат капачката защото вижте моята капачка от големи майстори е със счупени зъби. Ключа е 90/15(90мм. 15 стенен) ето ви линк не е хиляди левове. https://toolspanda.com/чашка-за-маслен-филтър-90ммx-p15-honda-accord-mitsubishi-mopar-isuzu-zimber-tools-6014.html Виждате състоянието на моя филтър- пълна боза, това не е филтър на 10 000км със сигурност . Тея глупости че по каталог се сменя на 80 000 си важат за Япония където нафтата не е боклук с биодизел и други лайна вътре. Няколко пъти ми светна чека с грешка в горивната система и ето резултата, филтъра като въздушния който съм показал в другата тема за Акорд 8, боза. А дали чека свети заради филтъра с индикация PGM-FI ще си покаже скоро. Та смяната ако имате сръчни ръце става за 30мин. ако се полигавите с парцала и 1 час отива. Предпочитам сам да го направя отколкото после целия мотор да е олят с нафта. Все пак си пригответе един обезмаслител да пръснете тук там ако се налага. Нафта не съм доливал на снимките се вижда нивото във филтъра, сложих новия и след като сглобих всичко завъртях на контакт и изчаках помпата да подкачи гориво тя се чува след като спре палиш и това е. Аре успех със смяната дано да съм бил полезен с инфото. 3 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sparky79 3 #4 Отговорено 19 Април, 2019 Здравейте.Възможно ли е да има и горивен филтър(втори),някъде до резервоара?При смяната му останах с впечатление,че майстора го изкара когато беше под колата.Става въпрос за акорд 2.2 -2009. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Untouchable 24 #5 Отговорено 19 Април, 2019 (Редактирано) Филтъра е един, може да го е отвил от долу целия от болтовете, което малко ме съмнява. Под седалките се намира помпата ето ти клип човека я сменява. https://www.youtube.com/watch?v=YU_9rEfqqcI&t=326s Редактирано 20 Април, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове