Jump to content
DTEC

DYI смяна масло скоростна кутия 1.6i-DTEC (2013)

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

В книжката четох, че маслото на скоростите се сменя на 120000км.Моя сивик е на 97000 в момента и мисля, че съм за съединител🙂Въпроса ми е сменял ли си съединител колега и на колко хиляди? 

Редактирано от Daniel.at

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединител не съм сменял и смятам да не сменям. С моята употреба не се очаква смяната му до около 250 -350 000км.

 

Ако имаш едно притрисане при тръгване само на студен автомобил, което много подробно е описано в немските и английските форуми, то това "се поправя" със смяна на маслото. Има случаи на сменен съединител и разбира се ново масло и  притрисането се "завръща" след 10 000км, което доказва че проблема не е в съединителя. Като обикновено не се препоръчва използването на Хонда-масло, точно заради бързата поява на притрисането отново. Добри алтернативи има от Кастрол, Равенол и АмсОйл. Важното е да се избере подходящия "студен" и "топъл" вискозитет.

 

Ако се зачетеш по американските форуми, ще видиш, че смяната на маслото на 120 000км е твърде късна. Аз го смених на 103 000км, като следващата смятам да я направя на 130 - 140 000км и след това на всеки 40-50 000км.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета! Да, имам това притрисане на студено първите минута две после изчезва!Ще сменя маслото на скоростите възможно най-скоро няма да чакам 120000км.Ще видя дали притрисането на студено ще изчезне и ще пиша.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 6/14/2019 at 12:14 PM, DTEC said:

Съединител не съм сменял и смятам да не сменям. С моята употреба не се очаква смяната му до около 250 -350 000км.

 

Ако имаш едно притрисане при тръгване само на студен автомобил, което много подробно е описано в немските и английските форуми, то това "се поправя" със смяна на маслото. Има случаи на сменен съединител и разбира се ново масло и  притрисането се "завръща" след 10 000км, което доказва че проблема не е в съединителя. Като обикновено не се препоръчва използването на Хонда-масло, точно заради бързата поява на притрисането отново. Добри алтернативи има от Кастрол, Равенол и АмсОйл. Важното е да се избере подходящия "студен" и "топъл" вискозитет.

 

Ако се зачетеш по американските форуми, ще видиш, че смяната на маслото на 120 000км е твърде късна. Аз го смених на 103 000км, като следващата смятам да я направя на 130 - 140 000км и след това на всеки 40-50 000км.

Смених маслото на скоростите в Бултрако... Притрисането на студено изчезна. Смених спирачна течност и накладки, и спирането се подобри осезаемо! Смених горивния филтър и сега съжалявам!Може би трябваше да го сменя тук в Австрия. След регенерация ми светва борд компютъра, че има вода в дизел филтъра.Ще отида до Хонда да видя какъв е проблема! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знаеш ли какво масло за скоростна кутия използват в Бултрако?

 

П.П.: Може ли някой да коригира заглавието на темата? От грешното "DYI смяна..." (Do yourself in, or doing yourself in) на "DIY смяна..." (Do It Yourself) и после да изтрие този послепис.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/3/2020 at 1:28 PM, DTEC said:

А знаеш ли какво масло за скоростна кутия използват в Бултрако?

 

П.П.: Може ли някой да коригира заглавието на темата? От грешното "DYI смяна..." (Do yourself in, or doing yourself in) на "DIY смяна..." (Do It Yourself) и после да изтрие този послепис.

Маслото... "Хонда" Внос от Англия! Някаква тайна е не знам! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако след 10-15 000 се завърне "тресенето" при първите едно-две потегляния си купи от гореспоменатите марки.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото,а какъв е вискозитета на маслото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колеги, маслото на АСК  на Jeep примерно се сменя на 200 000км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.01.2020 г. at 23:32, Daniel.at написа:

Смених маслото на скоростите в Бултрако... Притрисането на студено изчезна. Смених спирачна течност и накладки, и спирането се подобри осезаемо! Смених горивния филтър и сега съжалявам!Може би трябваше да го сменя тук в Австрия. След регенерация ми светва борд компютъра, че има вода в дизел филтъра.Ще отида до Хонда да видя какъв е проблема! 

Какво стана с горивния филтър?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Хонда(Австрия) ме питаха дали с горивни филтър съм сменил и сензора отдолу(сензор за наличие на вода) Казах не!?Той също се сменя беше отговора и го смених. Сега проблеми нямам. Общо 200Euro излезе сензор+труд. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 5/28/2020 at 8:21 AM, flameone said:

Какво стана с горивния филтър?

 

В Хонда(Австрия) ме питаха дали с горивни филтър съм сменил и сензора отдолу(сензор за наличие на вода) Казах не!?Той също се сменя беше отговора и го смених. Сега проблеми нямам. Общо 200Euro излезе сензор+труд. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...