Hanchko 29 #1 Публикувано 4 Април, 2019 Колеги здравейте, Сдобих се с такъв булбар като на снимката, но нямам идея как се монтира. Ако някой е слагал и има опит нека сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #2 Отговорено 5 Април, 2019 (Редактирано) Нямам време сега. Накратко - има си заводски монтажни планки под бронята, които са само при JDM-ките. Бронята на JDM-ката е различна от европейските, ще трябва да правиш отвори в твоята. edit: Има и специална метална рамка, която е между бронята и булбара. Редактирано 5 Април, 2019 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #3 Отговорено 5 Април, 2019 (Редактирано) Това което имам е следното: Заедно с булбара пристигнаха 4-ри допълнителни планки, предполагам, че те са тези които ми трябват. Имам и тази метална рамка на която са закрепени всички други детайли и пластмаси(това е конструкцията на булбара). Сега предполагам, че ще се наложи да свалям планки от моята кола и да монтирам тези, който са с булбара. Опитах се да потърся някакво ръководства за монтаж, но немога да открия. Сега се опитвам да събера повече информация преди да пристъпя към монтажа. Някой ако има снимков материал или документация ще е супер. Благодаря за съдействието. Редактирано 5 Април, 2019 от Hanchko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #4 Отговорено 5 Април, 2019 (Редактирано) Значи имаш всичко необходимо. Горните планки са по-скоро кутии. Ако тези, които имаш не са, значи са правени допълнително, което не е грешка. Долните планки са си обикновени планки. Не трябва да махаш планки от твоята. Сваляш бронята и зспочваш монтажа. Горните планки се монтират горе/долу от двете страни на номера, под вътрешните краища на фаровете. На роговете трябва да има конструктивни отвори със заварени гайки в тях. Долните планки се монтират на роговете в двата края на тръбата, която е под радиаторите. За тях също има отвори с гайки. Налагаш твоята броня и я изрязваш, където трябва. Монтираш бронята. Монтираш металната рамка на булбара. Накичваш декоративните пластмаси на булбара. п.п. Този т.нар. булбар е само за красота (въпрос на вкус), не се надявай, че ще помогне при удар. Не ме питай, откъде знам. Редактирано 5 Април, 2019 от Krasi-mir 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #5 Отговорено 5 Април, 2019 Много благодаря за информацията... Добих си представа какво трябва да се прави. Двете планки са точно като кутии и на тях си пише R (дясна) и L (лява). Другите две са с ушета, мисля че и моята кола има подобни планки, но при монтажа ще сравнявам. Идеално... И да, определено е за красота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #6 Отговорено 27 Април, 2019 (Редактирано) Здравейте Колеги, Вчера малко се позанимавах и успях да монтирам Булбара. Ще опиша накратко процеса, ако някой занапред мисли да си поставя такова нещо Доста занимавка си е, а и доста неща се свалят за да монтираш новите крепежни детайли: 1. Като за начало се сваля бронята, след което металната греда зад нея на която са закрепени тромбите. 2. Сваля се пластмасовата кора и тръбата, която се намира под бронята(Предкартерната защита). 3. Демонтират се двете планки на които е закрепена тази кора. 4. Монтират се новите планки които са като кутии на мястото на гредата зад бронята. 5. Монтират се новите планки за закрепване на булбара в долната част(планките ги оглеждайте предварително дали са прави понеже, аз ги монтирах след което разбрах, че са доста изкривени и се наложи на место да ги изправям). 6. Монтира се бронята без да се налага никъде да се реже или пробива. 7. Монтира се булбара. 8. Ако нямате инсталация за халогени трябва и тя да се направи. На кратко това са стъпките. Прилагам и няколко снимки. Редактирано 27 Април, 2019 от Hanchko 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове