Jump to content
presian

Няколко въпроса от незнаещ

Recommended Posts

Здравейте хора,днес цял ден чета форума, направо размазах търсачката, заболяха ме дзъркелите направо. След толкова усилия се формираха няколко въпроса на които открих частични отговори в темите но не можах да си ги изясня напълно в следствие на което се обърках тотално.1. Търся икономична кола, следователно какъв двигател трябва да търся по темите срещнах някакъв д15з1 ама и мноо други а на мен това не ми говори нищо.2. Как като погледна под капака да разбера ВТЕК ли е или не е, в смисъл на всички витеци ли си пише на самия двигател или трябва да се занимавам с означенията по самия двигател и ако е така какви означения трябва да търся.3. Някакви данни за разход съответно ще са ми от полза понеже по темите из форума има мноо странни аномалии в разходите на колите от 6л. градско в София което на мен ми се струва невъзможно (то дизелите трудно го докарват до там) до някакви 15л. и нагоре. :ph34r: Става въпрос за 5 и 6-та генерация до към 7000лв.4. Тъй като се търси икономичност ме интересува и въпроса с газовите уредби. Мноо важен въпрос!!! На сегашния ми кораб не бях проучил въпроса и се насадих на па4и яйца както се казва вложих 1300лв. за газов инжекцион ама пак с това палене на безин докато превключи на газ стигах на работа. 5. Има ли някой който да си е присадил климатик на такава кола и до коло сполучливо се е получило, щото тея с клима мноо кът нещо. За сега за това се сетих да питам, сигурно ще се сетя и за още нещо по - натам.Благодаря предварително за отговорите!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

много въпроси ама ще опитам да помогна малко:първо реши дали искаш ИКОНОМИЧЕН двигател на бензин, или ще караш основно на газ!!!за бензин ти трябва 1.5VTEC 90кс, има го и на 5-та и на 6-та генерация, но не ти го препоръчвам много за газифициране, не че не става де.....за газ е добре 5-та ген. моноинжекцион D15B2, но и пълните инжекции стават. Ако толкова държиш на газта и икономичността, вземи си 1.4 75кс или 90кс 6-та генерация, забиваш едно обикновено ловато и си готов.Аз си присадих климатик в моя сивик, става от същия или от англичанка, като при англичанката само външния изпарител е съвсем с малко по-тесен но няма проблеми. Моя си е от същия модел и работи перфектно. Ай стига ти толко........... :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

Добре дошъл във форума. Както каза Майната, зависи какво искаш. Икономичен за бензин, или за монтиране на газова. V-tec моторите като цяло оскъпяват колата допълнително, и то не с малко. Горе долу колкото и климатика. Можеш направо да си купиш кола с климатик и мотор 1.4 90 коня примерно. Така ти отпада присаждането на климатика. Мотора е хубав, и икономичен на бензин. Газова не е проблем за него. Д15Б2 е много добра основа за развитие поради това, че е доста широко разпространен, а от там и ниската цена. Също икономичен е 1,3 75 коня. И при него няма проблем за газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с д13б2 или 1.3 16в на газ съм и сам много доволен а за това дето викаш че тря да палиш на бенз първо после да обарнеш на газ мисля само при палните инжекции се прави моита си пали от раз на газ :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип предпочитам естествено икономичен бензин, но ако не може да имам разход до 8.0л./100км. в София се губи смисъла да я карам на бензин при положение, че разликата между двете горива е над 100%.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

с моята 1.4iS 8/100 достигам единствено в лют студ или лятото на климатик. Средно градско съм 7-7.2.1.5 ВТЕК-Е 90кс е най-икономичен 6-7 градско, следват 1.5 ВТЕК 115кс и 1.4ис 90кс на кантар 7-8 градско, после са 1.3 75кс, 1.4 75кс и 1.5 90кс 8-9 градско, 1.6 със или без ВТЕК са средно 8-11 в града.С тези двигатели се издържа на бензин дори и при тези цени, не се чуди че горят колкото дизел - това е хонда!!!Виж при Акорда е друга работата - голяма кубатура, тежко купе, като сложим и автомата отиваме поне на 11-12 градско................и почваме да си мечтаем за газ :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest presian

Ей мноо изчерпателен отговор относно разхода!!! Мерси!!!Сега ми изкочи още един въпрос, къде се намира резервната гума на сивиците, дали е възможна инсталация на газова уредба на нейно място?По този начин бих могъл да взема 6-та генерация с климатик без да търся точно определен двигател и пак да имам място в багажника.При това все пак по нова кола ще взема!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

добре мислиш :hondarulez: резервната гума е "патерица", така че или с няква много тънка бутилка ще минеш, или една малка 20-25л отстрани, за да можеш да пускаш и седалките при нужда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ако се спра на 6-та генерация и направя компромис с малка газова бутилка, излиза на яве нов въпрос. Някъде по темите срещнах изказване, че имало 6-та генерация с пластмасови колектори (това наказание на автомобилостроителите), това вярно ли е и ако е така дали някой знае кои са тези модификации за да ги избегна при евентуална покупка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... имало 6-та генерация с пластмасови колектори .....това вярно ли е

не

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм Ровър с пластмасови входни колектори, а този модел е с хондов двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз карам малкия VTEC ама с тази цена на бензина в София маи няма да издаржа далго някои има ли идея как да се газифицирам и аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм Ровър с пластмасови входни колектори, а този модел е с хондов двигател.

Добре де сега в крайна сметка на хонда имали такава опастност или само за роувър се отнася. Тъкмо се успокоих и пак нещо ми развали идилията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе какви ровъри ви са в главите??? При хонда НЯМА проблем да се мине на газ, но всеки си решава за себе си, понеже си има и плюсове и минусии един съвет - за двигатели до 1900сс слагайте ловато, от 2000сс и нагоре - ВРС, дълго е за обяснение, който иска да се съобрази със съвета ми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина има доста РОВЕРИ с двигатели на хонда. Като работех в сервиз ми направи впечатление, защото и аз преди невярвах ;) . А защо се притесняваш толкова неможе ли просто като идеш да гледаш колата да погледнеш колекторите , не са скрити като сигментите виждат се все пак :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sash

аз да попитам има ли някои да е сложил на VTEC газ,вапроса ми е там че тази кола сам я искал от дете и сега я имам обаче се получава едни 20-24 лева градско и някак ми е много грубо ми се врьзват едни 50 лева седмично за сравнение сьс стария ми опел е повече от двоино а пьк тои не беше никак слаб но понасяше газта много добре и се получава че или ще е на газ или ще се продава колкото и да не искам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз да попитам има ли някои да е сложил на VTEC газ,вапроса ми е там че тази кола сам я искал от дете и сега я имам обаче се получава едни 20-24 лева градско и някак ми е много грубо ми се врьзват едни 50 лева седмично за сравнение сьс стария ми опел е повече от двоино а пьк тои не беше никак слаб но понасяше газта много добре и се получава че или ще е на газ или ще се продава колкото и да не искам.

Винаги съм се чудел на хората, които си купуват някаква яка резачка и след това искат да сложат газ. Като ти е скъпо си вземи по-маломощен двигател. Хем искате да сте гъзари хем без пари :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега да ти кажа верно е ама не е баш тьи защото тогава бензина беше 1.60 сега е 2 лева,а заплатата ми си остана сащата еи тука някаде е разликата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sash
:ph34r: без да задалбавам мисля че си много прав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

Винаги съм се чудел на хората, които си купуват някаква яка резачка и след това искат да сложат газ. Като ти е скъпо си вземи по-маломощен двигател. Хем искате да сте гъзари хем без пари :ph34r:

Кво му пречи да кара на газ, а когато му се прииска да се гъзарее, да щракне копчето и да кара на бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

именно това е идеята когато искаш да даваш газ щракаш копчето самоче не сам много в час с газовите инсталации на пьлния инжекцион за това вапроса ми беше дали някои е сложил кьде я слагат по добре щото всичко е от значение понеже слушам така добри маистори всички казват че си трябва газов инжекцион иначе се бьркал компа на колата за сьжаление този газов инжекцион за ВТЕК стува в порядака на 1800 лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...