Ники 0 #1 Публикувано 27 Април, 2007 Здравейте въпросът ми на голяма част от вас ще се стори глупав ,но аз не разбирам и за това искам някой който разбира да ми каже.Възможно ли е на D13b2 да махна карбуратора със смукателите и на тяхно място да сложа моно или пълна инжекция,ако не пасват отворите на смукателите и главата може да се ложи някакъв фланец.(така поне си мисля аз ) Разбира се +бенз. помпа,инсталация, комп и магистрали за бензина.Възможна ли е тази интервенция и би ли имала някакъв ефект ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #2 Отговорено 27 Април, 2007 според логиката ми, при моноспринцовка би ти паднала малко мощноста и разхода съответно, при пълна спринцовка ще имаш осезаема разлика като мощност но незнам дали не е по-евтино да си купиш такъв двигател на старо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ники 0 #3 Отговорено 27 Април, 2007 Мерси.Значи би могло да стане нещо без особени проблеми или не? А за парите си мисля,че няма да са колкото да купя цял двигател.Пак казвам че нищо не разбирам и затова всеки съвет ще е от полза,например от какъв двг да търся необходимите части(пълна инж.)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
el niño 4 #4 Отговорено 27 Април, 2007 И аз съм го обмислял този вариант, но по-добре послушаи колегата за нова моторетка. А защо не ти харесва карбораторчето. Имашли проблеми с него? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ники 0 #5 Отговорено 27 Април, 2007 Да не чува дявола нямам никакви проблеми с колата,но ми се иска малко повечко да върви. Какъв е проблема с този вариант? Няма ли да се получи . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #6 Отговорено 28 Април, 2007 (Редактирано) Влез в раздела за полезни теми, там има точка как се прави пълна спринцовка от моно като те заболи главата си спомни че ти ще имаш 5 пъти повече проблеми...съветът ми е да си останеш на карбуратор но да вдигнеш мошноста на колата с други методи, смени си ремъчната шайба(за ремъка на динамото ) с алуминиева-продават се втора ръка за около 60лв. сложи си и едни спортни гърнета и ще вдигнеш мощноста с около 20 кс.(гърнетата вдигат 10-15 кс.) колата ти ще стане бяс срещу известна сума пари и далеч по-малко главоболия. Зарежи я тая идея за пълна спринцовка и ме послушай-няма да съжаляваш Успех Редактирано 28 Април, 2007 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ники 0 #7 Отговорено 28 Април, 2007 Още не съм се отказал от тази идея, но ще вземам всичко малко по-малко. Днес ми попадна един карб от D14A1 на много добра цена и ще сложа него + по-отворена генерация (поне ще остане и после ако реша да правя нещо).А за въпросната ремъчна шайба някакви идеи от къде мога да купя,дори и да не е втора ръка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #8 Отговорено 28 Април, 2007 (Редактирано) Що да е скъпо, аз продавам една Д15б2-ка в повече от перфектно състояние за 700лв. с възможност за коментар. Има си даже компютърче, макар да е без скорости. Редактирано 28 Април, 2007 от ShEfA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #9 Отговорено 28 Април, 2007 Още не съм се отказал от тази идея, но ще вземам всичко малко по-малко. Днес ми попадна един карб от D14A1 на много добра цена и ще сложа него + по-отворена генерация (поне ще остане и после ако реша да правя нещо).А за въпросната ремъчна шайба някакви идеи от къде мога да купя,дори и да не е втора ръка.Значи Д14А1 е с ДВА карбуратора!Да не те будалкат нещо? Освен тях ще ти трябва и всмукателния колектор от Д14А1. В крайна сметка ще ти трябва колектора с карбураторите на него. Не се притеснявай става 1:1 на твойта кола,после има малко игра с жилото на газта да се синхронизира за двата карба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ники 0 #10 Отговорено 29 Април, 2007 А тази ремъчна шайба от каде мога да я купя,предполагам в магазините за резервни части няма да я има. А карбуратора, не го търся от вчера, просто сега намерих за 120лв със смукателните колектори и ми се струва добра цената (незнам).Та ако може да ме насочите каде да я търся тази шайба или ако някой продава такава......Весели празници на всички и мерси за съветите !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #11 Отговорено 30 Април, 2007 .....интересно с колко ще се повиши мощноста с двата карбуратора?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ники 0 #12 Отговорено 30 Април, 2007 Според колегите ще се доближи до 90к.с.,аз обаче пак ще попитам за тази ремъчна шайба-да не би да имате в предвид това: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/UNDERDRIVE-...111182213QQrdZ1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #13 Отговорено 30 Април, 2007 Според колегите ще се доближи до 90к.с.,аз обаче пак ще попитам за тази ремъчна шайба-да не би да имате в предвид това: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/UNDERDRIVE-...111182213QQrdZ1Значи не е точно такава, моята е тройна ( и доста тежка), от страни погледнато е като елхичка, върти динамото, сервото на волана и климатика (предполагам) ако имах такъв. идеята е че алуминиевата е доста по-лека и двигателят става осезаемо по-пъргав. Имам приятел с такава Хонда, внесе си я от Германия с алуминиева шайба, смени я с желязна и остана доста разочарован, думите му бяха " сякаш някой ми ритна колата от пред" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ники 0 #14 Отговорено 20 Май, 2007 А за въпросният карбуратор от д14а1 няма ли да ми трябва и кутията за въздушния филтър (доста по различно е от на Д13-ката)?Има ли начин за преправяне или без кутията да го хвърлям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NCN 0 #15 Отговорено 23 Май, 2007 (Редактирано) С кутия или без не е от особенно голямо значение-можеш да си изведеш отделно 2 филтъра. Ама незнам дали делкото ти е като на Д14А1, че там имаш 2 вакума. Смукача при Д14 е ръчен(механичен) с жило ще трябва и този проблем да решиш. Още не съм се отказал от тази идея, но ще вземам всичко малко по-малко. Днес ми попадна един карб от D14A1 на много добра цена и ще сложа него + по-отворена генерация (поне ще остане и после ако реша да правя нещо).А за въпросната ремъчна шайба някакви идеи от къде мога да купя,дори и да не е втора ръка. Приятел дай и на сам един dual carb,че аз от кога си търся....,а ти намери за нула време Слагай го и да кажеш как е колицата.Батка казах ти, че и от прелюд 1.8 стават и даже ще си ги намериш по-лесно и по-евтино. Разликата е смукача, фланците на гумените тампони и в жигльорите(по-големи са) което е по-добре.До скоро си правих експерименти с такива, колата върви чудесно, но ги върнах защото са на един приятел. ако искаш ти казах мога да ти кача снимки с 2-те двоъки карбова да откриеш разликата. Редактирано 23 Май, 2007 от NCN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
techobg 0 #16 Отговорено 23 Май, 2007 (Редактирано) С кутия или без не е от особенно голямо значение-можеш да си изведеш отделно 2 филтъра. Ама незнам дали делкото ти е като на Д14А1, че там имаш 2 вакума. Смукача при Д14 е ръчен(механичен) с жило ще трябва и този проблем да решиш. Още не съм се отказал от тази идея, но ще вземам всичко малко по-малко. Днес ми попадна един карб от D14A1 на много добра цена и ще сложа него + по-отворена генерация (поне ще остане и после ако реша да правя нещо).А за въпросната ремъчна шайба някакви идеи от къде мога да купя,дори и да не е втора ръка. Приятел дай и на сам един dual carb,че аз от кога си търся....,а ти намери за нула време Слагай го и да кажеш как е колицата. Батка казах ти, че и от прелюд 1.8 стават и даже ще си ги намериш по-лесно и по-евтино. Разликата е смукача, фланците на гумените тампони и в жигльорите(по-големи Редактирано 23 Май, 2007 от techobg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest NCN #17 Отговорено 24 Май, 2007 Делката са еднакви - проверихго. Снимки най-вероятно утре! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ники 0 #18 Отговорено 24 Май, 2007 Значи наистина работата е махаш и слагаш+малко настройки.А някакви идеи за въздуха,май трябва да се измисли нещо допълнително? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове