Jump to content
Ники

за D13b2

Recommended Posts

Здравейте въпросът ми на голяма част от вас ще се стори глупав ,но аз не разбирам и за това искам някой който разбира да ми каже.Възможно ли е на D13b2 да махна карбуратора със смукателите и на тяхно място да сложа моно или пълна инжекция,ако не пасват отворите на смукателите и главата може да се ложи някакъв фланец.(така поне си мисля аз :ph34r: ) Разбира се +бенз. помпа,инсталация, комп и магистрали за бензина.Възможна ли е тази интервенция и би ли имала някакъв ефект ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според логиката ми, при моноспринцовка би ти паднала малко мощноста и разхода съответно, при пълна спринцовка ще имаш осезаема разлика като мощност но незнам дали не е по-евтино да си купиш такъв двигател на старо...:ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси.Значи би могло да стане нещо без особени проблеми или не? А за парите си мисля,че няма да са колкото да купя цял двигател.Пак казвам че нищо не разбирам и затова всеки съвет ще е от полза,например от какъв двг да търся необходимите части(пълна инж.)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм го обмислял този вариант, но по-добре послушаи колегата за нова моторетка. А защо не ти харесва карбораторчето. Имашли проблеми с него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не чува дявола нямам никакви проблеми с колата,но ми се иска малко повечко да върви. Какъв е проблема с този вариант? Няма ли да се получи .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влез в раздела за полезни теми, там има точка как се прави пълна спринцовка от моно :( като те заболи главата си спомни че ти ще имаш 5 пъти повече проблеми...съветът ми е да си останеш на карбуратор но да вдигнеш мошноста на колата с други методи, смени си ремъчната шайба(за ремъка на динамото ) с алуминиева-продават се втора ръка за около 60лв. сложи си и едни спортни гърнета и ще вдигнеш мощноста с около 20 кс.(гърнетата вдигат 10-15 кс.) колата ти ще стане бяс срещу известна сума пари и далеч по-малко главоболия. Зарежи я тая идея за пълна спринцовка и ме послушай-няма да съжаляваш Успех ;)

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм се отказал от тази идея, но ще вземам всичко малко по-малко. Днес ми попадна един карб от D14A1 на много добра цена и ще сложа него + по-отворена генерация (поне ще остане и после ако реша да правя нещо).А за въпросната ремъчна шайба някакви идеи от къде мога да купя,дори и да не е втора ръка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да е скъпо, аз продавам една Д15б2-ка в повече от перфектно състояние за 700лв. с възможност за коментар. Има си даже компютърче, макар да е без скорости. :(

Редактирано от ShEfA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм се отказал от тази идея, но ще вземам всичко малко по-малко. Днес ми попадна един карб от D14A1 на много добра цена и ще сложа него + по-отворена генерация (поне ще остане и после ако реша да правя нещо).А за въпросната ремъчна шайба някакви идеи от къде мога да купя,дори и да не е втора ръка.

Значи Д14А1 е с ДВА карбуратора!

Да не те будалкат нещо?

Освен тях ще ти трябва и всмукателния колектор от Д14А1.

В крайна сметка ще ти трябва колектора с карбураторите на него.

Не се притеснявай става 1:1 на твойта кола,после има малко игра с жилото на газта да се синхронизира за двата карба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тази ремъчна шайба от каде мога да я купя,предполагам в магазините за резервни части няма да я има. А карбуратора, не го търся от вчера, просто сега намерих за 120лв със смукателните колектори и ми се струва добра цената (незнам).Та ако може да ме насочите каде да я търся тази шайба или ако някой продава такава......Весели празници на всички и мерси за съветите !!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....интересно с колко ще се повиши мощноста с двата карбуратора??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според колегите ще се доближи до 90к.с.,аз обаче пак ще попитам за тази ремъчна шайба-да не би да имате в предвид това: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/UNDERDRIVE-...111182213QQrdZ1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според колегите ще се доближи до 90к.с.,аз обаче пак ще попитам за тази ремъчна шайба-да не би да имате в предвид това: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/UNDERDRIVE-...111182213QQrdZ1

Значи не е точно такава, моята е тройна ( и доста тежка), от страни погледнато е като елхичка, върти динамото, сервото на волана и климатика (предполагам) ако имах такъв;). идеята е че алуминиевата е доста по-лека и двигателят става осезаемо по-пъргав. Имам приятел с такава Хонда, внесе си я от Германия с алуминиева шайба, смени я с желязна и остана доста разочарован, думите му бяха " сякаш някой ми ритна колата от пред"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за въпросният карбуратор от д14а1 няма ли да ми трябва и кутията за въздушния филтър (доста по различно е от на Д13-ката)?Има ли начин за преправяне или без кутията да го хвърлям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

С кутия или без не е от особенно голямо значение-можеш да си изведеш отделно 2 филтъра. Ама незнам дали делкото ти е като на Д14А1, че там имаш 2 вакума. Смукача при Д14 е ръчен(механичен) с жило ще трябва и този проблем да решиш.

Още не съм се отказал от тази идея, но ще вземам всичко малко по-малко. Днес ми попадна един карб от D14A1 на много добра цена и ще сложа него + по-отворена генерация (поне ще остане и после ако реша да правя нещо).А за въпросната ремъчна шайба някакви идеи от къде мога да купя,дори и да не е втора ръка.

:) Приятел дай и на сам един dual carb,че аз от кога си търся....,а ти намери за нула време:thumbs1::D Слагай го и да кажеш как е колицата.
Батка казах ти, че и от прелюд 1.8 стават ;) и даже ще си ги намериш по-лесно и по-евтино. Разликата е смукача, фланците на гумените тампони и в жигльорите(по-големи са) което е по-добре.До скоро си правих експерименти с такива, колата върви чудесно, ;) но ги върнах защото са на един приятел. ;) ако искаш ти казах мога да ти кача снимки с 2-те двоъки карбова да откриеш разликата. Редактирано от NCN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
С кутия или без не е от особенно голямо значение-можеш да си изведеш отделно 2 филтъра. Ама незнам дали делкото ти е като на Д14А1, че там имаш 2 вакума. Смукача при Д14 е ръчен(механичен) с жило ще трябва и този проблем да решиш.

 

Още не съм се отказал от тази идея, но ще вземам всичко малко по-малко. Днес ми попадна един карб от D14A1 на много добра цена и ще сложа него + по-отворена генерация (поне ще остане и после ако реша да правя нещо).А за въпросната ремъчна шайба някакви идеи от къде мога да купя,дори и да не е втора ръка.

:blink: Приятел дай и на сам един dual carb,че аз от кога си търся....,а ти намери за нула време:D

;)

Слагай го и да кажеш как е колицата.

 

Батка казах ти, че и от прелюд 1.8 стават :blink: и даже ще си ги намериш по-лесно и по-евтино. Разликата е смукача, фланците на гумените тампони и в жигльорите(по-големи

Редактирано от techobg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Делката са еднакви - проверихго. Снимки най-вероятно утре!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи наистина работата е махаш и слагаш+малко настройки.А някакви идеи за въздуха,май трябва да се измисли нещо допълнително?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...