Jump to content
Sky

Губи антифриз Hrv D16W1 GH2 99 4x4 Агу

Recommended Posts

Честит Празник, колеги! Споделям следния проблем. Губи антифриз, като първо проблемът започна с едно изхвърляне на течността през капачката. След което, смених термостат и капачката на радиатора. Термостата защото, бях забелязал че, стрелката странно се движи когато загрява и два пъти ''трепереше'' за по 30 секунди, а капачката ми се видя амортизирана. Маркучите са меки. Проблема със загубата продължава и след тези смени. Мисля да сменя радиатора забелязвам, че обшивката му след питата се пълни с антифриз. Антифризът е синьо - зелен. Другото което ме притеснява е че, нивото на маслото стои горна граница на щеката при положение, че е време за смяна и би трябвало да е в средата или малко след нея тъй като го гори. Моля за мнение и съвет. Ако, съм казал нещо абсурдно от техническа гледна точка моля да бъда поправен. Благодаря предварително!

Редактирано от Sky

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да се досещаш за евентуалното нещо: иди на диагностика за спукана гарнитура на глава. Провери за оцветяване на маслото : изглежда като  "мляко в кафе" или нещо подобно. Това ще обясни защо маслото не намалява, а антифриза да. Също гарнитура на глава, ще ти даде покачване на налягането в системата , поради преминаване на изгорели газове във водата и от там хвърляне на водата през най слабото звено,  в твоя случай през капачката.. Водата няма къде да иде освен на две места : 1.навън от двигателя , при което ще се изпарява една част но ще видиш теча или 2.изгаряне в цилиндрите , при което ще има бял пушек от ауспуха на загрял двигател или 3 . БМВ - бърка масло и вода. Но гарнитура на глава изглежда вероятно, понеже проявяваш класически симптоми. Дано не е гарнитурата и аз да се бъркам, но само това е , което ми идва на ум лично. Нека и други да предложат накъде да се насочиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Иди някъде планинско 5-10 километра настъпи я в началото на високи обороти, след това пусни нормално, ако е  гарнитура, като спреш да даваш газ, след като си давал здраво - водата в казанчето ще заври :)

Редактирано от Newbie
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...