Лазарини 4 #1 Публикувано 17 Февруари, 2019 (Редактирано) Днес опитахме да сменим крушката на десния халоген, тъй като не светеше, свалихме пластмасовите кори отдолу, но не можахме да свалим крушката, явно е клеясала. Когато се прибрах констатирах, че и лявия халоген не свети... не мога да си обясня какво става, понапъвсхме малко с отвертка там където е крушката на десния, трябваше му още малко да се завърти и да се освободи крушката, но така и не успяхме.... свързани ли са по някакъв начин двата халогена, не ми се вижда логично, не знам дали могат да се свалят двата халогена без да се от кача бронята, евентуално за почистване на фасунгите, не знам дали изобщо проблема идва от крушите, гадно то е че не мога да ги сваля, че са навряни в кучи г....з....😄Ако някой се е сблъсква с нещо подобно да помага... Колата е Сивик 2.0, модел 2004г. Редактирано 17 Февруари, 2019 от Лазарини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #2 Отговорено 17 Февруари, 2019 Крушките са h11 и се завъртат и изваждат, много е тясно заради радиатора, но става, сменял съм ги и двата без сваляне на бронята.Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #3 Отговорено 17 Февруари, 2019 (Редактирано) Преди 3 часа, brokofil написа: Редактирано 17 Февруари, 2019 от Лазарини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #4 Отговорено 17 Февруари, 2019 (Редактирано) Преди 3 часа, brokofil написа: Редактирано 17 Февруари, 2019 от Лазарини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #5 Отговорено 18 Февруари, 2019 Преди 16 часа, brokofil написа: Крушките са h11 и се завъртат и изваждат, много е тясно заради радиатора, но става, сменял съм ги и двата без сваляне на бронята. Колега, я сподели как успя да ги достигнеш, отдолу или отгоре? Аз два пъти се опитвам да ги сменя и не можах въобще да бръкна, свалих само кората под бронята. Стигнах до извода,че без да свалям бронята не може и ги оставих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #6 Отговорено 18 Февруари, 2019 Колега, точно така,сваля се кората отдолу и се бърка, доста е тясно и трябват малки ръчички и колата да е вдигната или на канал, но става, правил съм го. Иначе лесния и бавен вариант е да свалиш бронята.Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #7 Отговорено 18 Февруари, 2019 Преди 20 часа, Лазарини написа: Преди 23 часа, brokofil написа: Крушките са h11 и се завъртат и изваждат, много е тясно заради радиатора, но става, сменял съм ги и двата без сваляне на бронята. Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk А как се стига до крушките?.. от долу като се свалят пластмасови те кори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #8 Отговорено 18 Февруари, 2019 Не знам дали има разлика между броните,аз съм с 5вратата версия на фейслифта и като се свали кората отдолу може да се бръкне за да се стигне до крушката,ако ти си друга броня,може и да няма достъп. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #9 Отговорено 18 Февруари, 2019 Проблема се реши по най трудния начин.... Крушките се оказаха здрави, релета и бушоните също, но сигнала от се губеше някъде между халогени те и се наложи да се разкачи бронята... проблема се оказа в някакво щепсълче, навряно между бронята и радиатора. Така че проблемите в несветещите халогени могат да се окажат не само в крушките и бушоните. П.С. И, да смяната на крушките е пипкава работа, защото са навряни в кучи гъз... 😄, сваля се пластмасова кора, отлепя се подкалника и се бърка навътре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #10 Отговорено 19 Февруари, 2019 Да,точната дума е "кучи гъз"... направо се учудвам как може от Хонда да са направили такава недомислица. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове