Dyakov86 6 #1 Публикувано 26 Януари, 2019 Здравейте, след 7 годишна вярна служба от страна на ХРВ-то, реших да мина на малко по-високо ниво. И преди месец се сдобих с Honda CRV 3 2.2 cdti. Като цяло колата се държи много приятно, абсолютно няма нищо общо с предната. Позачетох и за слабите места по кожените салони и от братята китайци поръчах калъфки за вътрешните облегалки и кожи за страниците на вратите. Засега нямат проблеми, но превантивно. Като беше -15 ми направи и малко чалъм с нафтата, явно беше позамръзнала и излезе грешката - PGM-FI. Като се постопли и се оправи. Като отпусне повече ще извадя и помпата от резервоара за да видя дали няма някакви боклуци там. И малък въпрос за паркинг сензорите- днес като я запалих изпищя няколко пъти, като включих на задна отзад в средната част някой от парктрониците отчиташе, но нямаше нищо. На първа се оправи и не пропищя повече. И така вече постоянно го прави като е на задна скорост. Дали някой датчик е заминал и ако да как да проверя кой може да е ? Иначе ето и снимки на колицата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #2 Отговорено 28 Януари, 2019 Здравей, Вероятно има лоша връзка на някой кабел с въпросния датчик. Особено ако е правен ремонт някакъв. Принципно мястото където са датчиците не е особено добре изолирано откъм влага, а понякога и един пластмасов капак отдолу липсва и това усложнява ситуацията. Ще трябва сваляне на бронята, презапояване на връзките и изолирането им, според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #3 Отговорено 28 Януари, 2019 (Редактирано) И според мен е хубаво първо да се свали бронята (не е трудно), но при мен всички кабели си бяха на ред, да не кажа че буксата от вътре изглеждаше като нова, снимах си сензора, поръчах си от али-то два за по 25 лв. и си ги смених. Иначе имаше тема при братушките как се отремонтира оригиналния сензор. А проверката кой от двата или и двата става с изключване на сензорите един по един. Задните сензори се включват (работят) само при включена задна скорост и на контакт. Редактирано 28 Януари, 2019 от niksi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dyakov86 6 #4 Отговорено 1 Февруари, 2019 Амиии оказва се и двата не работят. Пробвах ги както е писал колегата горе. На задна страничните задни работят, 2та централни не отчитат. Вчера тръгнаха за има няма няколко часа и пак спряха. На една връзка ли са 2та датчика, че да спрат и двата накуп? Защото вече се замислям да взема 2 и аз от китайците, ама ако не излезе от тях .... Та общо взето въпроса - и двата централни задни ли са на една връзка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #5 Отговорено 1 Февруари, 2019 И 4те датчика отзад са на един кабел. На снимката се виждат двата централни датчика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dyakov86 6 #6 Отговорено 2 Февруари, 2019 Благодаря за снимката. Явно има някъде проблем с връзките щом само централните не работят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #7 Отговорено 2 Февруари, 2019 На 1.02.2019 г. at 22:27, tanas4o_ написа: И 4те датчика отзад са на един кабел. На снимката се виждат двата централни датчика. Шлауха е един, за всеки датчик си има кабел. (то иначе ако се доближиш до нещо ще светват всички заедно) Като централните са обединени в една индикация. На снимката не виждам много добре, но има едни метални скоби (служещи за закрепване на датчиците към бронята) които като че ли липсват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #8 Отговорено 2 Февруари, 2019 @niksi Най-вероятно е така, само шлауха да е общ. Снимката е правена по време на монтаж на теглич и нямаше време за оглед на датчиците. А въпросните пластини за фиксиране на датчиците наистина ги няма, а се оказа и голям зор (поне за мен) да намеря алтернатива на тях. Така и не успях. А струват сигурно символична цена... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове