ZX-9RR 0 #1 Публикувано 26 Ноември, 2018 Здравейте на всички.Карам Акорд 2.2 дизел N22B1,автоматик.Забелязвам,че когато включа на директна или задна се получава едно необичайно мръдване и изскърцване като от спирачни дискове,когато пуснеш спирачката на автоматик при потегляне,но предполагам,че е тампон.Просто сравнявам шума,за да добиете представа.Преди го нямаше и си мисля(а и надявам),че е тампон на двигателя или кутията.Колата включва и сменя скорости без никакъв проблем.Няма шумове или "ритания".Просто при статично положение,когато включа на директна или задна се чува това изскърцване,когато кутията създаде напрежение и от там всичко е ок.Това е още преди спирачките да отпуснат колелетата и колата да мръдне.Та,някой има ли представа на колко точки се държи мотора и кутията,за да не ме будалясват като отида в сервиз и скъпи ли са?Говорим за истински части,не за заместители,който може да са от различен материал и да е по-зле и от оригинални тампони,който са за смяна.Остава и варианта да е другаде проблема,но се надявам да е в тампон.Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #2 Отговорено 30 Ноември, 2018 Здравейте, преди АКОРДА имах Авенсис автоматик. Тампоните на двигателя( 2 от 3) бяха зле. При описаното от Вас имаше не точно скърцане , но и леко тресене. А и видимо двигателя се ''тресеше''. Ходих на 3-4 сервиза - диагнозата беше все тази, вкл. и в ТМ Ауто.Доколкото си спомням, при тампон/и на двигател , които са за смяна, задължително трябва да има някакво тресене , особено при отпускане на спирачката и потегляне.Н аТойотата тампоните бяха нещо както по 200 лв. единия..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZX-9RR 0 #3 Отговорено 30 Ноември, 2018 Благодаря за отговора.При мен тресене и хлопане няма,поне засега.Дори като че ли и описаното изчезна или аз не го долавям.Единственото претрисане е при гасене на двигателя и ми се струва малко пресилено,отколкото трябва да е нормално,но нищо фрапантно.Утре съм на обслужване и ще видя какво ще ми кажат в сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове