Петър Василев 0 #1 Публикувано 26 Октомври, 2018 Здравейте, Пиша с надежда, че тук може някой да ми помогне дори със съвет или мнение. Проблемът ми е следният. Преди четири месеца си взех Хонда Сивик Хибрид 2008 г. и в началото нямах проблеми всичко вървеше много добре, но не след дълго започна да ми светва IMA лампичката на таблото, а след това и чека започна да светва. Една сутрин при запалване на колата ми светна Чека, IMA и акумулатора, и след достигане на работната температура на двигателя акумулаторът / лампичката / изгасна. След няколко ходения до майсторът ми и закачане на диагностиката, триене на грешките закарах колата в БУЛТРАКО. Там вързаха колата към диагностиката и ми казаха, същото което ми каза и моят майстор - че проблемите не са от батерията / тя била в перфектно състояние 81% от капацитета и / а в два модула DC-DC Конвентор 1С800-RMX-0033 и модул ВСМ 1К100-RMX-E02, и че трябва да бъдат подменени. Но можело да са нови / 5080 лв./ или работещи от друга кола / демек втора ръка / намерих вторият вариянт и двата за 550 лв. смених ги, но дори след смяната на модулите нещата не се промениха, продължиха и то вече доста често. Ако някой може да помогне с информация и съвет ще бъда благодарен. Мога да дам координатите на човека от който закупих частите, той внася само Хонда и цените на частите му не са високи. Предварително Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #2 Отговорено 5 Ноември, 2018 Здравей кой бяха грешките който ти прочетоха преди да ти сменят частите зареждаше ли се малкия акумолатор.Колко често караш колата.Питам защтото аз често карам с светещ ИМА вече повече от година но колата си работи нормално.Моите грешки са P0A7F и P1570 когато ми светна чека Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петър Василев 0 #3 Отговорено 10 Ноември, 2018 Здрасти, За грешките не мога да ти кажа кои са били, защото не ми ги казаха. Но ми казаха, че модулите които са за зареждане/разреждане на батерията и за преобразуване на електричеството за зареждане на акумулатора и батерията единият от тях не работи. Обявиха ми цена от 5050 лв и за двата, но аз си намерих един пичага който внася само ХОНДА от Англия, а в това число и ХИБРИД и от него си ги закупих за 550 лв и двата смених ги и продължи да ми светят чека, IMA и акумулатора. Когато ми свети акумулатора към акумулатора не постъпва зареждащ ток. Щом стигне работна температура на двигателя и рестартирам двигателя изгасва акумулатора и тогава се зарежда. След второто ми ходене в Бултрако за подмяна на нагнетателните патрони за аербеците вдигнах един скандал и след два дена ми звънна управителя на сервиза и след проведеният разговор с него се разбра, че модулите трябва да се обучават да работят с тази батерия която е на колата. И едва след това трябва тези лампи никога повече да не светнат. Та в сряда 14.11.2018 съм си записъл час който ще ми струва 66 лв. за да обучат модулите. И след това ще пиша да кажа дали се е разрешил проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #4 Отговорено 10 Ноември, 2018 А каква е гаранцията,че тези новите,втора младост модули са изправни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петър Василев 0 #5 Отговорено 11 Ноември, 2018 Гаранцията е 70/30 да работят, а да задам въпроса - Каква е гаранцията че ако дам 5050 лв. и се окаже че проблема не е в модулите и моите стари работят при условие, че когато през 2016 година е сменена батерията и модулите не са обучени да работят с тази батерия. За това гаранцията е 50/50 да стане и този вариянт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #6 Отговорено 11 Ноември, 2018 Като мине обучението ако може сподели дали всичко е наред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петър Василев 0 #7 Отговорено 14 Ноември, 2018 На 11.11.2018 г. at 19:12, nakata написа: Като мине обучението ако може сподели дали всичко е наред Здрасти Наката, Днес бях в Бултрако обучението премина перфектно модулите работят перфектно, но възникна друг проблем и той е, че две клетки на батерията са заминали и проблема идва сега от там. Намерих фирма която ремонтира батерий за хибриди, сега водя разговори да ми кажат цената за ремонта. И като получа подробна информация ще пиша. Но в сервиза ми казаха, че след ремонта на батерията отново ще трябва да ги посетя, за да информират колата, че батерията е сменена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #8 Отговорено 14 Ноември, 2018 Предполагам за сервиза в Русе ще ти свършат работа ,но колегата който го пробва не сподели подробности .При теб трябва да е по добре защото след 2008 батериите стават от инсаит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове