Jump to content
lucius

Проблем с климатика, не се пуска при загряла кола

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Имам Хонда Акорд 7ма генерация, комби, 2.4 i-Vtec. От месец имам проблем с климатика. Когато не е карана колата като запаля и тръгва климатика и може цял ден да си работи в жегата без никакъв проблем, не гасне, силен е и т.н. Ако обаче като загрее колата, примерно 10-15 минути шофиране, и я изгася колата, като я пусна не се включва климатикът. Духа въздух, но не се пуска климатикът, а на минимум температура не се пуска циркулацията на въздух само в купето.

 

Радиаторът на климатикът ми беше доста разбит, смених го с нов марка Nissen. Климатикът го обслужих пак тази година, има компресия, всичко му е наред. Смених и релето на компресора на климатика, мислех че е от това, но и това не помогна. Само дехидраторът не е сменян, но се вижда че си капе вода в жегите от колата.

 

Вече не знам какво може да е. Ако имате идеи/предположения, моля споделете ги.

 

Предварително благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш познат с HDS, може да се закачи и да се видят ДТЦ кодове, ако има.

Имаше ръководство тук из темите за 7-ма ген, как се прави такъв тест през конзолата с копчетата.

 

Има доста сензори, от които компа на климатроника черпи информация.

 

Да те попитам, защо не си сменил и дехидратора заедно с радиатора, каква е логиката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как да не е сменил дехидратора, като той е неделима част от кондензатора на климатика?

Варианта да не е сменен дехидратора е новия кондензатор да е дошъл с празен, необорудван дехидратор и да са прехвърлили карантиите от стария му кондензатор. Аз друг вариант не виждам.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разлика от седана и повечето други модели, при комбито дехидраторът не е част от радиатора, а е външен компонент и се сменя съвсем независимо от радиатора. Майсторът обаче беше взел такъв с други втулки и не можеше да го монтира, тоест друг модел беше взел. Нямах време, ча пътувахме за море на другия ден и затова така си остана със стария дехидратор, но много ме съмнява че е от него проблемът. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, lucius написа:

За разлика от седана и повечето други модели, при комбито дехидраторът не е част от радиатора, а е външен компонент и се сменя съвсем независимо от радиатора. Майсторът обаче беше взел такъв с други втулки и не можеше да го монтира, тоест друг модел беше взел. Нямах време, ча пътувахме за море на другия ден и затова така си остана със стария дехидратор, но много ме съмнява че е от него проблемът. 

 

Точно затова попитах, понеже при мен беше същото, но в когато направих процедурата, човека на време се обади да смени модела.

Това, което трябваше да направя аз, е да взема тръбичката от радиатора към изпускателния клапан.

 

И да, дехидратора не е част от радиатора и се поръчва отделно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е поредният път, в който се оказва че Honda ESM е само за обща ориентация.

Мога да ти пусна как да направиш самодиагностика на системата според ESM в зависимост дали си с навигация или без и дали е фейс или префейс.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, jijane написа:

Това е поредният път, в който се оказва че Honda ESM е само за обща ориентация.

Мога да ти пусна как да направиш самодиагностика на системата според ESM в зависимост дали си с навигация или без и дали е фейс или префейс.

 

 

Без навигация съм, префейс. Предварително благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макар и късно, ето според ESM как се прави:

Цитат

How to apply the self-diagnostic functions (without Navigation)

 

1.Turn the ignition switch to ACC (I) or ON (II).

 

2.While holding down the up of both ‘‘REW'' and ‘‘DISK+'' buttons simultaneously, press the power switch.

 

3.The following BUS communication DTC will appear on the audio unit display.

 

4.By turning on a switch while the DTC is displayed, the input will trigger the DTC mode that is assigned to that switch.

   PLAY/PROG switch

   Entire LCD lighting mode: Lighting the entire LCD to show the presence or absence of an LCD failure.

   NR switch

   Entire LCD lights-out mode: Turning off the entire LCD to show the presence or absence of an LCD failure.

   DISK+switch

   Display I2C-BUS communication verification status: To display the validity verification of the communication among the DISP, EEPROM and TUNER.

 

DTC mode will cancel when the audio main power switch is turned OFF or the ignition switch is turned OFF.

Не съм го пробвал и не знам какво вади като информация или грешки.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...