genotochi 0 #1 Публикувано 2 Септември, 2018 Здравйте, нов съм във форума и разчитам на вашата помощ. Колата е на 145000км. и се появи следния проблем. Пали и върви много добре, но когато я оставя на ниски обороти - на светофар например,започва едно периодично претракване на мотора. Понякога угасва, понякога влиза в авариен режим, и понякога светва чека. Гася колата и след изчакване от около 10 секунди пали и върви. Лампата остава светната,но след това гасне. Грешките остават запеметени. Четене с Торке, поради липса на друг софтуер, ми дава P1087 и P1097. Понякога двете заедно, понякога едната само, понякога другата. Не намирам какво означават тези грешки за Хонда. Моля помагайте! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #2 Отговорено 3 Септември, 2018 Сменял ли си горивният филтър? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3 Отговорено 3 Септември, 2018 Ето друг колега, с проблем като твоя и решението му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
genotochi 0 #4 Отговорено 3 Септември, 2018 Благодаря за отговорите! Колата съм я купувал нова и е ревизирана в Хонда докато беше в гаранция. След това я обслужвам сам, като съм спазвал съвестно интервалите за обслужване. Това в Испания. От 4 години колата е тук и се появи въпросния проблем. От начало рядко - веднъж,два пъти в годината, после зачести, а сега постоянно. Горивният филтър е сменен, освен това почистих цедката която е в поплавъка в резервоара. Имаше доста боклук, но проблема остава. Според Хонда в София на Ботевградско, датчика на рейла не се продава отделно. За цялата рейка ми обявиха цена от близо 2600 лв. Същото и с регулатора за налягане на помпата. Цяла помпа за 5600. Ако знаете от къде могат да се купят отделно, ще ви бъда много благодарен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #5 Отговорено 3 Септември, 2018 Не сменяй нищо,преди да получиш 2-3 мнения. В официалните сервизи на Хонда решават проблемите със замах, примерно грешка с турбото и веднага ти обявяват,че ти трябва ново турбо,а в 99% от случаите не са прави! По-добре колегите от София да те насочат към читав майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове