karchoto 35 #1 Публикувано 13 Юли, 2018 Здравейте колеги. Имам следния ДЯВОЛСКИ проблем. Имам Honda accord 7 tourer автомат 2004 г. Още когато я купих март месец миналата година и монтирах DRL устройство за палене на дългите светлини автоматично. Един ден ме спира полиция и ми вика не ти светят дневните светлини. Отиваме отпред с полицая и гледаме светят.. Размина ми се , но от тогава имам едно на ум и постоянно следя какво се случва.Закупих си волтметър за запалката за да следя какво се случва и забелязах следните неща. Когато запаля колата работи няколко минути на 14 волта и след това като потегля напрежението пада на 12,5 и дневните светлини гаснат защото са настроени да се включват на 13 волта. Ако оставя колата да работи на място напрежението не пада под 13.9 волта ако ще и 1 час да работи на място. Но когато потегля напрежението пада отново на 12 ,5 и DRL устройството спира да си върши работата. Смених 3 DRL устройства различни и винаги е така.Свалих алтернатора и го занесох на профилактика при изявен майстор .Каза нищо му няма работи перфектно.Напрежението пада само когато колата е в движение и си мисля,че така никой майстор не може да хване проблема.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем да ми подскаже къде да търся това чудо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #2 Отговорено 13 Юли, 2018 (Редактирано) Това не е проблем, така работи алтернатора и просто се примиряваш (или не съвсем - има "лечение", но като се запознах с работата на системата, реших за себе си, че не е добър избор). Винаги, когато няма висока консумация (например работи само двигателят, без никакви консуматори като фарове, климатик, вентилация, нагряване на задното стъкло), алтернаторът преминава в състояние на слабо зареждане - около 12.6 волта. Можеш да го пробваш с волтметъра за запалката, като видиш ниското напрежение, само включи фаровете и веднага ще иде на около 14.0. Ако потърсиш малко из форума, ще намериш теми, в които е обсъждано. Моля да ме извиниш, много ми се спи и нямам възможност да го направя вместо теб. Из интернета: "Honda dual mode charge", "Honda dual charge" и т. н. Решението е да намериш модул, който не следи напрежението и се задейства просто при контакт. Малко да се саморекламирам, виж какво съм направил аз, защото това спадане на напрежението също ми попречи - имах си модулче, което автоматично задейства при 13.2 и се връзва директно към акумулатора - елементарно за монтаж, но уви. Та виж в крайна сметка как го направих, разбира се с помощта на друг колега, който го направи преди мен и ми показа кое и как: И между другото - супер яко се е получило с милиционера, сигурно е умрял от яд, че не те е глобил. Успех! Редактирано 13 Юли, 2018 от ogi28b 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
karchoto 35 #3 Отговорено 14 Юли, 2018 Благодаря много колега. Аз също обмислях вариант да вържа устройството на место където има + при подаване на контакт,но си мислех че това е повреда и ако мога да си я отстраня. Мисля да сваля напрежението което включва DRL на 12 волта и да намеря место където има + при подаване на контакт. Няма да е същото, но поне ксенона ще запазя.Поста беше много полезен ще се възползвам . Още веднъж благодаря !!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове