Zhorieff 4 #1 Публикувано 9 Юли, 2018 Първо искам да потвърдя, че със филтър, който не е оригинален (в моя случай ASHIKA) колата не работи добре. Преди година, при едно изпреварване от типа изпреварвам, но другия дава газ в Петрохан, върнах предавка и минах над 3500 оборота с тенденция на към 4000. Колата изведнъж губи мощност и започва да забива муцуната и да притрисва. Отпускам педала връщам се обратно зад хубавеца на видима възраст около 55 години, който трябва да ме учи, а не да ме убива и след десетина секунди на не подаване на газ се оправя. Два пъти ми се случи това. След много прегледани теми включително тук във форума смених филтърът с BOSCH 0 450 906 442 и направих няколко теста по над 4500 оборота и автомобилът работи перфектно и няма симптомите описани по-горе. Когато ми го правеше това интересното е, че не ми записваше грешка в компютъра и лампа на таблото, но няколкократно през времето, когато съм карал по-бързо ми е влизала в авариен режим с проблем в инжектора ( което е обща грешка, като описание) не достатъчно гориво през него. Обикновено лампата е проверка на двигателя, но последния път беше лампа пружина на таблото. От както смених филтъра нямам такива ситуации. Не вярвах на това, но явно пропускливоста на повечето, ако не всички заместители, не е достатъчна! До колкото знам след фейслифта този проблем е решен и филтъра е позициониран по различен начин и е по-къс от този проблемния преди фейса! Успех на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #2 Отговорено 11 Юли, 2018 Проблема не е толкова в позицията на филтъра или пропускливоста,а в инженерно решение на Хонда да не сложат подкачаща помпа на горивото и идеята им за афтърмаркет обвързване с ори. филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове