Jump to content
ivan al

Проблем с имобилайзера

Recommended Posts

Здравейте, преди една седмица централното заключване спря да работи. Отворих с ключа и запалих колата от третия път. След това смених батериите и за двата ключа. Пробвах, работи си. Тия дни обаче ми направи същия номер, но вече не пали. Знакът за ключ на таблото постоянно мига. Разкачих акумулатор да постои известно време, бушони проверявах, няма ефект. На контакт я оставих да постои десетина минути, също. Викнах мобилни ключари, диагностика, казаха ми проблем в Д-2. Имам питане, сблъсквал ли се е някой с такъв проблем и може ли да се изолира имобилайзера без да даде отражение на останалата електроника?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слаб ток и загуба на синхронизация на иммото с компютъра предполагам. Дизел или бензин? Шоковият датчик проверихте ли? Чека светва ли като се даде на контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е бензин, стартерът върти здраво, чекът гасне. Шоковият датчик не, но не се ли задейства при удар?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Виждали сме и при силно затваряне на врата. Специалистите друго не казаха ли? Какво е това Д-2?

Не може да се изолира иммото.

Редактирано от docev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излезе компютъра. Изолираха имобилайзера, сега работи, без централното заключване, което е кофти, понеже задната врата на багажното е без ключалка. Трябва да си търся нов моторен компютър на старо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатика ти включва ли се? Централното заключване не е свързано с компютъра за двигателя , така че не виждам причина да не работи. Да не би имобилайзерът който са ти изолирали да е бил някакъв допълнителен към някаква аларма , която реално ти е правила проблеми. С оригинално Хонда дистанционно ли отключваше и заключваше колата?  И последно  2 ра генерация ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

2-ра генерация. Интересното е, че едновременно почнаха проблемите с имото и заключването. Майсторът дето изолира имобилайзера казва, че е възможно слаб акумулатор да е прецакал компютъра, ма стартерът си върти. Тая вечер ще смъкна акумулатора и ще го зареждам. Климатикът върти, аларма не е имало. И двата ключа са с оригинално.

Редактирано от ivan al

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...