ivan al 5 #1 Публикувано 29 Юни, 2018 Здравейте, преди една седмица централното заключване спря да работи. Отворих с ключа и запалих колата от третия път. След това смених батериите и за двата ключа. Пробвах, работи си. Тия дни обаче ми направи същия номер, но вече не пали. Знакът за ключ на таблото постоянно мига. Разкачих акумулатор да постои известно време, бушони проверявах, няма ефект. На контакт я оставих да постои десетина минути, също. Викнах мобилни ключари, диагностика, казаха ми проблем в Д-2. Имам питане, сблъсквал ли се е някой с такъв проблем и може ли да се изолира имобилайзера без да даде отражение на останалата електроника? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #2 Отговорено 29 Юни, 2018 Слаб ток и загуба на синхронизация на иммото с компютъра предполагам. Дизел или бензин? Шоковият датчик проверихте ли? Чека светва ли като се даде на контакт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan al 5 #3 Отговорено 29 Юни, 2018 Колата е бензин, стартерът върти здраво, чекът гасне. Шоковият датчик не, но не се ли задейства при удар? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #4 Отговорено 29 Юни, 2018 (Редактирано) Виждали сме и при силно затваряне на врата. Специалистите друго не казаха ли? Какво е това Д-2? Не може да се изолира иммото. Редактирано 29 Юни, 2018 от docev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan al 5 #5 Отговорено 6 Юли, 2018 Излезе компютъра. Изолираха имобилайзера, сега работи, без централното заключване, което е кофти, понеже задната врата на багажното е без ключалка. Трябва да си търся нов моторен компютър на старо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #6 Отговорено 6 Юли, 2018 Климатика ти включва ли се? Централното заключване не е свързано с компютъра за двигателя , така че не виждам причина да не работи. Да не би имобилайзерът който са ти изолирали да е бил някакъв допълнителен към някаква аларма , която реално ти е правила проблеми. С оригинално Хонда дистанционно ли отключваше и заключваше колата? И последно 2 ра генерация ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan al 5 #7 Отговорено 6 Юли, 2018 (Редактирано) 2-ра генерация. Интересното е, че едновременно почнаха проблемите с имото и заключването. Майсторът дето изолира имобилайзера казва, че е възможно слаб акумулатор да е прецакал компютъра, ма стартерът си върти. Тая вечер ще смъкна акумулатора и ще го зареждам. Климатикът върти, аларма не е имало. И двата ключа са с оригинално. Редактирано 6 Юли, 2018 от ivan al Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове