goldbyrk 202 #1 Публикувано 27 Юни, 2018 Някой монтирал ли си е фарове на Депо? Отзиви? По принуда си купих два фара и... стават на пръв поглед. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #2 Отговорено 27 Юни, 2018 Здравей колега, По неволя единия ми е такъв. Изключително дървена изработка, не пасва идеално, но върши работа. Към фара няма моторче за регулиране, а някакво измислено приспособление за регулиране на ръка, което с удоволствие бих го заврял в... на производителя. Хубавото е, че оригиналните моторчета могат да се ползват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #3 Отговорено 27 Юни, 2018 (Редактирано) как се прехвърлят моторчетата? Как са стъклата, матират ли лесно, рефлектора прегаря ли лесно, не знам колко време си с тях? Редактирано 27 Юни, 2018 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #4 Отговорено 27 Юни, 2018 (Редактирано) Моторчетата се свалят от стария фар и се слагат на новия. Разбира се трябва да си поиграеш да настроиш хода на мотора, да е в синхрон с двете крайни положения на рефлектора, който се движи. От три години съм с него. Не знам стъкло ли е пластмаса ли е, засега няма матиране или пожълтяване. Рефлектора не знам как е, но засега свети даже по-силно от оригиналния. Ако имах време бих потърсил второупотребен оригинален. Не съм доволен от фара по следните причини: - твърде висока цена за некачествената му изработка - рекламират го, че е с моторче, а реално получаваш едно ненужно парче пластмаса - никакво моторче не е - луфтове между фара и ламарините Всичко това е за фар DEPO за МА8, демек англичанка преди фейса, но предполагам и останалите модели на тази марка са със същото качество. Редактирано 27 Юни, 2018 от rabbeat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #5 Отговорено 29 Юни, 2018 (Редактирано) Аз карам с такива. Както е казал колегата, далеч не са като оригиналните, но вършат работа. Засега не са матирали. Със сигурност и не са от стъкло. Всичко е пластмаса. Май вече никой не слага истинско стъкло на фарове. Моторчетата лесно се прехвърлят от оригиналните на тези, но трябва да си поиграеш да ги регулираш. Аз ги взех навремето на добра цена, така че за цената си съм доволен от тях. Колкото до прегарянето на огледалото, много зависи какви крушки ползваш. Не бива да слагаш по-мощни, защото освен че прегарят огледалата, прегряват и електрическите конектори и се стапят, освен ако не са керамични, но дори и в този случай не препоръчвам по-мощни крушки. Истината е, че нашите хонди са ниски, и затова имат проблем с фаровете, по-точно с осветяването на пътя, заради ъгъла, под който пада светлината. Като цяло каквото и да правиш, не свети добре. Освен с ксенонови. Но тези фарове не са за ксенонови крушки, можеш да заслепиш някого с тях. тъй като нямат оптика, която е нужна за тъй наречения ретрофит. По този въпрос има писано много във форума, потърси информация. Редактирано 29 Юни, 2018 от movx2000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #6 Отговорено 29 Юни, 2018 (Редактирано) Ти си с англичанка, разлика със сигурност има. При мен на хеча пасват перфектно, а пластмасата е по пластична и жилава от оригиналните! Имат леки конструктивни разлики с оригинала, като в минус е по афифното закрепване на крушката. При оригинала то е изпълнено върху метална планка, на която се закопчава скобата. Тук закопчаването става с телчица само в една точка и то в пластмасов зъб към рефлектора. А по силните крушки прецакват и оригиналните. Но оригиналните са си прегорели над крушката и с 55 ватови стандартни. Въпроса е колко години ще ме изкарат , без да се прецакат. Осветеността е много по добра от оригинала. Отдавам го на това че е защото просто е нов. С крушки на осрам найтбрейкър , нямам проблем със светлината дори с пожълтрлите стари фарове. Редактирано 29 Юни, 2018 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #7 Отговорено 30 Юни, 2018 (Редактирано) Е не знам колко години ще те изкарат, но мисля със сигурност повече от 5. За останалото - дребни различия в конструкцията и някои неща изпълнени по-слабо си прав. Но мисля не е фатално. Аз моите си ги карам с едни осрам крушки, даже взех едни дето не са супер ярки, но пък ги дават с удължен живот и няма драми. Преди това карах с ксенонови, но реших да ги махна, вече не помня поради каква причина. Редактирано 30 Юни, 2018 от movx2000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
t0rHaDo 2 #8 Отговорено 30 Юли, 2018 Колеги, дайте линк към сайта за тези фарове. Трвябват ми за сивик 6 фейслифт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #9 Отговорено 30 Юли, 2018 https://www.autopower.bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
t0rHaDo 2 #10 Отговорено 30 Юли, 2018 По - евтин вариант има ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #11 Отговорено 30 Юли, 2018 Ами колега, имаш интернет. Ровиш и търсиш. По евтин вариант е втора ръка. И на мен са ми много тия пари за тия черупки но толкова струват! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #12 Отговорено 31 Юли, 2018 Преди 23 часа, t0rHaDo написа: По - евтин вариант има ли? По-евтиния вариант както каза колегата е второупотребни. Това е и по-добрия вариант, но е трудна работа да намериш бързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
t0rHaDo 2 #13 Отговорено 31 Юли, 2018 (Редактирано) Колеги, търся от 2 месеца. Преровил съм всички сайтове и съм прегледал всички коли за части и няма, а за нови 200+ лева не бих дал за тези пари мога да си вградя лупи. Остава вариант да си поръчам от чужбина някакви китайски/тайвански. Ако може да изразите мнение за тях, защо хората са против тях, рефлектора им ли не е хубав, че не светели добре? Редактирано 31 Юли, 2018 от t0rHaDo . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #14 Отговорено 31 Юли, 2018 Преди 7 часа, rabbeat написа: По-евтиния вариант както каза колегата е второупотребни. Това е и по-добрия вариант, но е трудна работа да намериш бързо. По евтин - да, по добър - не. Втората ръка се нужда е от рециклиране на рефлектор и стъкла, което излиза на цената на нови. Новите които си взех на Депо, за мен са читаво направени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #15 Отговорено 1 Август, 2018 За 20 и кусур годишен автомобил си е грехота да набиеш 150лв за фар. Рециклиране на стъклото и малко дете може да ти направи в домашни условия. Рефлектора по-рядко се случва да е изпечен, но дори да е, не е болка за умиране да се научиш как се отваря фар Останал съм с впечатлението, че повечето потребители на форума сте сръчни... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
t0rHaDo 2 #16 Отговорено 1 Август, 2018 При мен проблема е едно че ппластмасата е пожълтяла (веднъж си ги ошкурих и след 2 месеца пак пожълтяха), светлината не ми е концентрирана и е навсякъде и в тъмното не виждам нищо, рефлектора е изпечен и има доста луфт между фара и бронята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #17 Отговорено 1 Август, 2018 Рециклиране на фар не е толкова просто. Не говорим за ръчно полиране, а за поставяне на защитно фолио. Моите рефлектори и двата бяха изпечени над крушката! Това намалява излъчването на светлинният поток драстично. Предвид и факта че като за толкова ниска кола осветеността не е най добрата, това е важно условие за добра видимост. Освен това и самата пластмаса на корпуса се опича и става трошливи. На единият ми фар, се беше спукала отвътре. Луфта между фара и бронята е заради стойката под бронята. Много афифно изпълнение, много тънки тенекии имат тези коли. Нови оригинални фарове, струват повече от цялата кола! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
t0rHaDo 2 #18 Отговорено 1 Август, 2018 Оригиналните са скъпи да, но по горе бях питал какво мислите за китайските/тайвански някакви, защо колегите не ги предпочитат, след като самият фар е нов и рефлектора е нов и би трябвало да свети добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #19 Отговорено 1 Август, 2018 Защото всичко е относително. Виждал съм фарове на Депо от по старото производство, които са по зле от тия които си купих. В смисъл, че оребрението на рефлектора е различно и осветеността е по лоша. Търси си на Ван Везел. Холандско производство са, но бяха свършили за моя модел и ме поставиха пред свършен факт. Виждал съм и на други производители фарове, които са наистина много некачествени. Луфтове, калпави материали и т.н. Мисля че Депо си струват, макар и да са с напомпани цени. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
antonnn 4 #20 Отговорено 28 Септември, 2018 Имам чисто нови фарове на DEPO за англичанка (след фейса) ако някой търси. Взех си за мойта на същата марка, англичанка преди фейса (1997г), и съм доволен как светят. Цената е много прилична. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове