Jump to content
Gufy

Свистене, проблем с вакума и оборотите

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Първо да кажа, че CR-V I купено на старо след 10-15та година е пълно с изненади. Всичките хронични повреди са на лице и трябва да се внимава за тези проблеми при покупка на старо. Мисля че има тема за хроничните проблеми на тази генерация. Ето и част от тези които са се проявили при мен. Като за начало доста ръжди, не работещ часовник(студени спойки), скъсани кабели на шофьорската врата, свирещ звук от дифа, теч на масло от капака на клапаните, избиха помпи на съединитела, твърд съединител, хидравлична течност в минимума(чудя се да ли да я сменям), проблем с делкото(бобуна и комутатор) най-вероятно защото не са сменяни дистрибитор и палец системата се е товарила и накрая избива, много зацапан стъпков мотор.

А сега имам проблем с оборотите, при натискане на спирачката оборотите играят. Чува се свистене 3-4сек след изгасяне на двигателя. Мисля че проблема е в маркучите на вакума. Ако някой е имал подобен проблем моля да ме насочи къде да гледам.

 

Благодаря!

Редактирано от Gufy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1,не работещ часовник(студени спойки-това се оправя запои ги или го дай на някой разбиращ

2.свирещ звук от дифа,-смени маслото ако не спре след 1500  км пак с нова спира да вие

3.теч на масло от капака на клапаните-пробвай с друг комплект гарнитури моата спря да капе с виктор рейнц-https://chastite.com/комплект-гарнитури-капак-на-цилиндровата-глава-VICTOR-REINZ-15-40047-01-y1091486.html

важно не само гарнитура а КОМПЛЕКТ.

4.избиха помпи на съединитела- а сМени ли течноста там сигурен съм че е била черна матилка там се слага спирачна течност на етикета на която пише смена се на всеки 2-3 години за 15 -18 год когато ти е сменяна какво искаш да стане.

5.хидравлична течност в минимума(чудя се да ли да я сменям-ако се чудиш още ще отиде реиката на ремонт там отиваш на 300 -400лв

вместо да го направиш за 58 лв ето писал съм как се сменя-

 

6.много зацапан стъпков мотор.почиства се много лесно има теми 10 мин ти отнема.

Въпроса ми е тази кола изобщо подържаш лия та се чудиш защо е на това дередже.

 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, аз тези неща съм ги оправил ;) Просто споменавам какви са най-честите проблеми на модела и почти на 90% се проявяват при всички. Но няма как на толкова години да е по друг начин.

За момента единствения проблем е с оборотите когато се натисне спирачката примерно на сфетофар падат под нормалните за 3-4сек. и започва да тресе. Може би проблем с вакума защото след изгасяне на двигателя се дочува едно свистене за 2-3 сек. и спира. Все едно смуче виздух.

Поздрави!

Редактирано от Gufy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Искрено се надявам да е така ако се обслужва и се сменят всички течности които не са вечни и повечето трябва на 2-3 год(спирачна течност,антифриз,течност на съединителая )  повечето от които са на по18-19год да се подменят не вярвам да се стигне до тези 90% драстично ще паднат процентите..

При мен така забиваше когато са затегнати клапаните това е .

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...