GeorgiD 46 #1 Публикувано 24 Май, 2018 (Редактирано) Добър ден колеги, След дълга битка, се уредих с работещ ХДИ/ХДС от Алито. След още по-дълга и изтущителна битка, тва взе да върви. Отварям тази тема, в която ще пиша за моят личен автомобил какво съм правил с диагностиката и ако искате може да давате сЪЪЪЪЪвети. И нещо което винаги ме е глозгало е да видя какви са инжекторните времена на колата: Колата не беше загряла, само няколко пускания на място, но температура на водата около 30 градуса. Това беше първото което намерих и проверих. Тук http://www.civinfo.com/forum/honda-cr-v/271930-2-2-diesel-injector-fault.html обясняват за някакви +5мг което май е ТУРБО много според мен. Както и да е това трябва според мен да се гледа като е загряла колата в работен режим. След това ръннах цялостен ДТЦ чек на колата, и изкара, че сензора ми за дъжд е набил грешка, грешката беше B2375, или не е вкл/ или е изместен / или е замърсен, по последни спомени автоматичните чистачки и фарове си бацат. Тестове на АТ, уж соленоиди уж цъкане уж това уж онова, нищо не чух, няма ДТЦ-та. Калибрирах си уредите че горивото ме дразни как стрелката слиза по надолу от позволеното, не знам колко се получи. Предложение към колегите от София/Перник, предлагам ХДС/ХДИ + бира срещу обучение Редактирано 24 Май, 2018 от GeorgiD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #2 Отговорено 25 Юни, 2018 Имам питане, тъй като звънях в сервиза на Слави, уж се уговорихме за 5ти Юли, да сменям флуиди (всякакви), а мадамата от в слушалката каза, че ще се чуем по-късно да уточним филтъра на скоростната кутия, а така и не звънна, питането ми е този филтър на колко км се сменя 1во и 2ро това: адекватно обяснение ли е на смяна на маслото ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове