blashko 2 #1 Публикувано 1 Май, 2018 Първи разходки с Харвито и първи по-страннен проблем. Колата удря прекъсвач на 5000 оборота. Стрелката на температурата стои малко под средата. Единствено в задръстванията в града се вдига леко нагоре. Въпреки това много рядко ме пуска над 5000 оборота. Имам две предположения откъде идва проблемът: Термостатът отваря по-рано и затова температурата стои малко по-ниско, което вкарва колата в някакъв safety режим Датчикът за температурата, който е вързан с компютъра не отчита правилно и подава грешна (по-ниска) температура Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Утре ще сменя термостата, за да видя дали ще има промяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tihobir 5 #2 Отговорено 1 Май, 2018 Стрелката на температурата, до колкото знам, там и е мястото - малко под средата. И моята там се заковава. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrasiHR-V 2 #3 Отговорено 1 Май, 2018 Здравей, blashko, моята е същия модел-HR-V D16W5 , година и държи винаги температурата съвсем малко под средата , което е нормално. Чувал съм на някой сфетофар в горещо време да се включва вентилатора. Не пипай термостат той е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blashko 2 #4 Отговорено 2 Май, 2018 Благодаря за отговорите! Днес сутринта за 8км (~20 минути) градско каране стрелката за температурата не се качи над 1/3 от скалата. Все още имам съмнения за термостата. Междувременно поръчах OBD2 connector, за да видя какви данни получава компютърът. Ще пиша щом успея да тествам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #5 Отговорено 2 Май, 2018 При тия температури сутрин, за 8 км трябваше да е загряла напълно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blashko 2 #6 Отговорено 2 Май, 2018 (Редактирано) Drone, именно и аз това си мислех Смених термостата и се разходих малко извън градско. Стрелката се вдигна съвсем леко по-нагоре от преди, но ме пусна до 7000 оборота и нагоре, нямаше проблемите от преди. Ще потествам още малко, но засега изглежда, че проблемът е бил в термостата. Редактирано 2 Май, 2018 от blashko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blashko 2 #7 Отговорено 10 Май, 2018 (Редактирано) След още тестване и около 1000 минати километра мога да потвърдя, че проблемът е все още наличен (не е било термостатът) Пристигна и OBD2 конектора, та с него видях че колата дава следните 4 грешки (винаги в тази последователност): P1337: Engine Speed (RPM) Fluctuation Sensor No Signal P0325: Knock Sensor Circuit Malfunction P1259: VTEC System Malfunction P0500: Vehicle Speed Sensor (VSS) Circuit Malfunction Въпреки грешките, чекът не е светвал. Като изчистя грешките обикновено първите две излизат още след първото каране. След още няколко карания изкарва и останалите две. VTEC-ът работи нормално, когато ме пусне над 5000 оборота. Правих Варна-София преди няколко дни, само веднъж не ме пусна над 5000 оборота. След това пробвах поне още 5-6 пъти и всичко беше нормално и VTEC-ът се пуска. На магистралата излезе още един страннен проблем (не знам дали е свързан): Като карам между 110-130км/ч (поддържам постоянна скорост или много леко набирам) и изведнъж се усеща все едно съм върнал газта - губя мощност и оборотите падат. Оборотите не падат напълно, но се връщат малко надолу. След което при натискане на педала на газта надолу или връщането му назад - абослютно никаква реакция. Ако отпуснеш напълно педала на газта и изчакаш няколко секунди и/или изключиш и включиш на скорост всичко се оправя. Това се случи 4-5 пъти на случаен принцип. Съвети какво да пробвам или при кого да я водя? Редактирано 10 Май, 2018 от blashko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове