- Steffvn23 - 0 #1 Публикувано 19 Април, 2018 Здравейте, нов съм във форума! Тъй като ми предстой взимане на кола и съм се спрял на тези два модела. Та въпросът ми е , кой е по-добър от към държание на пътя , харчене , части , здравина и бързина? Коя от двете генерации има повече проблеми , намират ли се лесно части? Чел съм във други форуми , че по-доброто решение е 4g ( Вие какво мислите ? ) . Като цяло всичко полезно , което знаете ще е от полза , ще се радвам човек който е карал такава хонда да изкаже мнение. Благодаря предварително! п.с Какво мислите за Opel Astra g Coupe - като цяло за колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Batvan 17 #2 Отговорено 20 Април, 2018 Здравей. Опела е по просторен от Хонда та Но е доста па проблемен. - Лагер помпа и денферен маховик на съединителя. Проблемни компютри . Потъващи клапани при каране на газ - някой глави са с пулове на клапаните. Имат си и плюсове . Хондата е по тясна и за 4 ри човека не става ( 4та генерация). Части се намират и за хондата са с доста по добро качество. За опела купувам скъпи части и пак не издържат. Вземай това което ти е на сърцето. При възможност пробвай и двете коли. Виж ги на живо и така. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
- Steffvn23 - 0 #3 Отговорено 22 Април, 2018 Виждал съм само Опел на живо и Хонда , но 5та генерация. От къде взимаш части за хондата? И може да се каже , че се отказах от опела , хондата много ме спечелва със дизайн. Благодаря ти за отговора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eduarrd 17 #4 Отговорено 2 Май, 2018 За части не се притеснявай - има хора в групата, които намират всичко, ако пък попаднеш на гледан екземпляр съвсем няма да мислиш за части - тези коли не се чупят и не е като да не се кара - при всяко качване не мога да не ударя прекъсвач. Една обикновена ф20ка(най-слабия двигател) ти носи достатъчно кеф и радост във всеки момент, да не говорим, че си пълни километража - японеца е написал 220 и колата си прави 220. За 7 години на ф20ка 4та генерация съм сменял само консумативи - комплект дискове и накладки, свещи, капачка делко, нов воден радиатор, сложих само нови гарнитури на капак клапани и картер, защото се бяха опекли и леко сълзяха и ме дразнеха и това е. Сменя се по някой шарнир или биалетка по окачването от време на време и друго всичко работи безотказно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
- Steffvn23 - 0 #5 Отговорено 3 Май, 2018 Преди по-малко от седмица се запознах с човек от Пловдив , който има 4г прелюд , каза ми че удрял прекъсвач на всяка скорост и пак нямало какво да се счупи/развали. Случайно да имаш ръжди по веждите ? Май си им е основен проблем при тях ? Според теб има ли смисъл след време ( примерно ) да се сложи от друг прелюд ф22 vtec-ковия който е? Но като цяло има една 5г в мобилето https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11517942157007945&slink=6xkgyj ( ето я ) как ти се струва ? Благодаря за отговора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eduarrd 17 #6 Отговорено 4 Май, 2018 (Редактирано) Ръжда има, но не е нещо страшно, сравнено със сивика прелюда много по-малко гние. Според мен залoжи на F20 - носи си удоволствие, евтин е все още и цели двигатели F20 под път и над път за около 200-300лв - понеже всички са наслагали h22. Аз също заставам зад мнението на тоя човек за прекъсвачите - представи си само да караш с 220 и колата да удари прекъсвач(моя така ме изненада ) - ей това го прави обикновена ф20ка на 5та скорост, без никакви модификации, единствено без катализатор. За 5та генерация не мога да се изкажа, просто за мен 4та е най-красивия прелюд. Редактирано 4 Май, 2018 от eduarrd Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Metodi Petrov 3 #7 Отговорено 2 Юли, 2018 здравей колега аз карах хонда сивик и бях много доволен от нея докато не изгни цялата от зад на веждите сега сум се насочил към прелюд мисля да жидя точно този от обявата ако си го прегледал вече ще може ли малко инфо за него в какво състояние е благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове