Seaman 1 #1 Публикувано 12 Април, 2018 Здравейте колеги,има масло там където вентилацията от капака влиза във маркуча след турбото.Възможно ли е от там турбото да изпуска или да засмуква повече въздух,отколкото е отчел дебитомера.Симптомите са че изпушва дори и при по леко натискане на педала,а при пълна газ отзад става димна завеса,при каране със 100-110 си припушва леко,щом го виждам в огледалото.Другото е че имам повишен разход поне според мен,под 6.5 извън градско трудно я свалям,в града 9-10.Двигателя е 2.2 дизел в Акорд 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #2 Отговорено 13 Април, 2018 (Редактирано) Здравей, колега, можеш ли да покажеш със снимка точно къде е омасляването? Може би за едно място говориш и ти и аз, но то е преди турбото. След турбото въздуховодът е цял и влиза в интеркулера през метална тръба. Има един маркуч от капака, който отвежда част от картерните газове, но той влиза точно преди турбото. Там налягането е атмосферно (може и малко под него да е, но не е над със сигурност. Трудно ще засмуче някакво забележимо количество въздух ако там е отворено, но дори и да засмуче - дебитомерът ще отчита по-малко и компютърът ще подава по-малко гориво, а не повече. От там ако изобщо може да засмуче въздух, това с пушенето ще е най-малкият проблем. По-голям е възможното влизане на песъчинки и едър прахоляк. Да не би колата да е с чип/ремап, или нещо подобно? Щом при 110 го виждаш в огледалото, значи изобщо не е леко това припушване. Има си проблем. За сравнение - цялата магистрала от Сф до Бс я минавам със 140 настроено на круз-контрола, разходът по борд е 5.5. Седан е моята. Трябва с диагностичен софтуер да се сравнят стойностите на желаното и реалното количество на въздуха, както и стойностите на мап-сензора. Трябва да се види и изходния сигнал от дебитомера какво показва. Ред.: При голямо натоварване чуваш ли отнякъде необичайно свистене, съскане? Провери всички скоби, поне които виждаш, по въздуховода след турбото към интеркулера и след интеркулера към колектора дали са на място и дали държат стегнато въздуховодите да не мърдат. Огледай самите въздуховоди за пробиви. Светни с фенер през отвора за интеркулера и го огледай да не би някое камъче да го е пробило челно. Самият интеркулер огледай дали е външно омаслен - признак за пробив. Редактирано 13 Април, 2018 от ogi28b Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #3 Отговорено 16 Април, 2018 Това е маркуча и наистина съм се объркал при първия оглед,че излиза от турбото.Това е пластмасовата тръба,идваща от филтъра и както се вижда е доста омаслена,а има масло и малко по-нагоре на коляното преди самия филтър.Явно трябва да я сваля и огледам.Може ли,ако има пробив да бърка смесообразуването и от там да пуши повече и този завишен разход.иначе колата си върви нормално,турбото го усещам около 1800-2000 об.започва да дърпа,не съм чул свистене от спукан маркуч. На диагностика в Апостолов Бургас техника каза,че всичко е в норми и работи,само една дюза дава завишени стойности за компенсация на друга с ниски.Според тях този пушек идвал от проблем с дюзите.Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #4 Отговорено 16 Април, 2018 Там влизат картерните газове от капака на клапаните, по този вертикалния маркуч. Ако почистиш и подмениш скобата, и я стегнеш, най-вероятно ще спре да омаслява, стига да не се е прокъсал самият маркуч. Често срещано явление е точно този маркуч да се къса или скобата му да пропуска. Турбото ти е като граница между високото и атмосферното налягане. Всяко постъпване на въздух преди турбото, но след дебитомера, ще води до това да има повече въздух, отколкото е отчел дебитомерът, а компютърът да подава толкова гориво, колкото е необходимо за измерения въздух. От това следва, че не би трябвало да пуши, ако случайно отнякъде след дебитомера и преди турбото засмуква въздух. След турбото налягането е над атмосферното (ако не си с много ниски обороти), и всеки пробив би означавал загуба на въздух, който вече веднъж е бил измерен от дебитомера, а после не влиза в двигателя. От това следва, че е възможно колата да припушва, защото влиза гориво за измерения въздух, а реално постъпилия в цилиндрите е по-малко заради евентуалния пробив. Само че при по-голямо натоварване, ако някъде има малък процеп, ще се чува свистене, а ако е голям пробивът - колата ще е доста по-спъната, защото няма да може да поддържа налягането на въздуха. Има ли някаква намеса по горивните карти, за която знаеш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове