gamencerista 53 #1 Публикувано 20 Март, 2018 Казуса е следния. Д15б2 със сменена вътрешна инсталация обд1 от купе, компютър п06 от купе, всмукателен колектор оборудван от д16з6 и моторна инсталация от д16з6. На празен ход колата държи високи оборити около 2000 . Нормализират се когато запуша с пръст долната дупка на дросела ( това при махнат интейк ). Свалял съм и съм чистил иацв-то. Когато дупката на дросела е свободна и откача иацв-то оборотите се нормализират, но колата започва да придърпва. По някой път след изфорсиране на мотора светка чек с грешка 43. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
b16poweR 4 #2 Отговорено 21 Март, 2018 fitv... колега....... под дросела го търси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #3 Отговорено 22 Март, 2018 уж го свалях и го чистих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #4 Отговорено 23 Март, 2018 Може да трябва да се охлаби малко пружината на FITV - та.https://www.youtube.com/watch?v=4TGh2LFhaf4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #5 Отговорено 29 Март, 2018 Свали се цялото, изчистих го до основи. Има ефект, но не какъвто би трябвало да бъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове