Jump to content
stoian_77

Honda CR-V 2,2 I-CTDI не пали

Recommended Posts

Здравейте колеги карам Хонда ЦРВ 2,2 дизел от 6 месеца и съм очарован но преди два дни отказа да пали на стартер,върти като луда но не пали а като я бутнеш или дръпнеш пали на 3ия метър и след това си караш без проблеми докато не я загасиш и пак не пали.Закачена е на диагностика но няма никакви грешки освен когато след няколко бутания или дърпания светва чека и я закачваме и показва грешка датчик колянов  вал верига прекъсва но майстора казва че е нормално да я изписва понеже така като пали на дърпане или бутане нещо се шашкал компа.Моля ако някой има идея къде да търся проблема да помага.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам , но все пак прегледайте КЛЕМОРЕДЪТ (таралежът) на котактният патрон. Може когато се завърти към стартер да се губи основният контакт и затова да не пали. Ще последва въпрос : Да ама нали стартера върти.Как ще се губи контакт? - Да , но когато се завърти в положение стартер, се изключва верига аксесоари. Може с нея да се разпада и верига контакт ако е нещо износено или нагоряло. Та така. Може даже на живи данни с диагностика да се разбере.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателния отговор не бяхме се сещали за подобен сценарий но мисля че има логика понеже от известно време но не зная точно кога е станало ключа не се задържа на патрона за палене и след като запалиш можеш да си го сложиш в джоба и предполагам че това има връзка с проблема.Утре ще го гледаме пак и ще пиша за резулата.Поздрави

  • Confused 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е сериозно ако е така. Не трябва да излиза ключът колкото и голямо да е износването му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво искаш да кажеш с това че е сериозно.Какъв проблем е възможен да се зароди от това че ключът излиза от патрона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дълго е за обясняване, ама...... Пластините в парона на тези модели ( ПРИ СТАРИТЕ НЕ ) са двойни и самного малки. Ако извадиш ключът в положение при което някоя пластина може да изкочи повече от колкото е необходимо от леглото си , има вероятност да застане така че нито да можеш да вкараш ключът нито да завъртиш в което и да било положение . За да е в такова положение сега , или е имало проблем със завъртането и някой не си е свършил работата както трябва, или ........ някога е била разбивана или недай си Боже задигвана. Това са предположения само обаче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега и патрона ли трявба да сменям или какво да направя

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо ми намирисва, че може би е била разбивана - иначе как ще караш с изваден ключ, а не ми се мисли, ако в движение волана се заключи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мен със сигурност не е била разбивана и съм си я докарал на ход от Германия.Освен при стария собственик нещо да се е случило ама пак е малко вероятно според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами днес сагата мисля че се реши макар че за мен изглежда абсолютно нелогично.Сменихме горивния филтър макар че е сменян преди около 10-12000 км. и е марка Мале и да чукна на дърво сега си пали но въпреки всичко имам чувството че задържам на стартер една идея по дълго ама може и да съм си втълпил.

  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×