stoian_77 3 #1 Публикувано 12 Март, 2018 Здравейте колеги карам Хонда ЦРВ 2,2 дизел от 6 месеца и съм очарован но преди два дни отказа да пали на стартер,върти като луда но не пали а като я бутнеш или дръпнеш пали на 3ия метър и след това си караш без проблеми докато не я загасиш и пак не пали.Закачена е на диагностика но няма никакви грешки освен когато след няколко бутания или дърпания светва чека и я закачваме и показва грешка датчик колянов вал верига прекъсва но майстора казва че е нормално да я изписва понеже така като пали на дърпане или бутане нещо се шашкал компа.Моля ако някой има идея къде да търся проблема да помага.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #2 Отговорено 12 Март, 2018 Не вярвам , но все пак прегледайте КЛЕМОРЕДЪТ (таралежът) на котактният патрон. Може когато се завърти към стартер да се губи основният контакт и затова да не пали. Ще последва въпрос : Да ама нали стартера върти.Как ще се губи контакт? - Да , но когато се завърти в положение стартер, се изключва верига аксесоари. Може с нея да се разпада и верига контакт ако е нещо износено или нагоряло. Та така. Може даже на живи данни с диагностика да се разбере. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoian_77 3 #3 Отговорено 12 Март, 2018 Благодаря за изчерпателния отговор не бяхме се сещали за подобен сценарий но мисля че има логика понеже от известно време но не зная точно кога е станало ключа не се задържа на патрона за палене и след като запалиш можеш да си го сложиш в джоба и предполагам че това има връзка с проблема.Утре ще го гледаме пак и ще пиша за резулата.Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #4 Отговорено 12 Март, 2018 Това е сериозно ако е така. Не трябва да излиза ключът колкото и голямо да е износването му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoian_77 3 #5 Отговорено 12 Март, 2018 Какво искаш да кажеш с това че е сериозно.Какъв проблем е възможен да се зароди от това че ключът излиза от патрона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #6 Отговорено 12 Март, 2018 Дълго е за обясняване, ама...... Пластините в парона на тези модели ( ПРИ СТАРИТЕ НЕ ) са двойни и самного малки. Ако извадиш ключът в положение при което някоя пластина може да изкочи повече от колкото е необходимо от леглото си , има вероятност да застане така че нито да можеш да вкараш ключът нито да завъртиш в което и да било положение . За да е в такова положение сега , или е имало проблем със завъртането и някой не си е свършил работата както трябва, или ........ някога е била разбивана или недай си Боже задигвана. Това са предположения само обаче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoian_77 3 #7 Отговорено 12 Март, 2018 И сега и патрона ли трявба да сменям или какво да направя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #8 Отговорено 12 Март, 2018 Нещо ми намирисва, че може би е била разбивана - иначе как ще караш с изваден ключ, а не ми се мисли, ако в движение волана се заключи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoian_77 3 #9 Отговорено 13 Март, 2018 Ами при мен със сигурност не е била разбивана и съм си я докарал на ход от Германия.Освен при стария собственик нещо да се е случило ама пак е малко вероятно според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoian_77 3 #10 Отговорено 13 Март, 2018 Ами днес сагата мисля че се реши макар че за мен изглежда абсолютно нелогично.Сменихме горивния филтър макар че е сменян преди около 10-12000 км. и е марка Мале и да чукна на дърво сега си пали но въпреки всичко имам чувството че задържам на стартер една идея по дълго ама може и да съм си втълпил. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове