koleca 7 #1 Публикувано 4 Март, 2018 Здравейте колеги! Съботата в Силистра в опит да се паркирам назад леко откачих предната броня без много поражения по нея. Но днес тръгвам да се прибирам към Русе и реших да вида дали има нещо счупено по предницата и главно радиатора на водата. Отварям капачката и гледам, че има някакво черно мазно по капачката, последно антифриза съм го гледал декември месец като го сменях. По принцип имам доста загуба на масло и мислех като се стопли да сменям гумички на клапани, но гледам че има следи в антифриза, иначе антифриза като го гледам е чист, но не и капачката. Но днес ми се появи по гаден проблем: Тръгвам си аз от Силистра и усещам че като отнема газта не намаля така както преди, натискам съединителя и гледам едни 2500 оборота. Температурата е добре също така и вървежа. Спирам след 40км и ми се струва, че температурата на антифриза е повече от колкото ми показва. Оставих я на място да работи (все още си стоеше на 2500 оборота) и чакам да си пусне перките, но 20мин не ще да ги включи. Мислех си че може да има мизерии по датчика и да не отразява правилно температурата. Накрая извадих едно кабелче и пуснах едната перка принудително да върти, пуснах и джаджата за диагностиката да гледам температурата докато си карам. Но тогава ми направи впечатление, че с пусната една перка температурата варираше между 87-93 градуса, което мисля че е малко високо при положение, че съм с перката и студеното време. Според вас може ли нещо отдолу да се е счупело или да се е откачила някоя букса в снега и за това да ми прави такива номера. И да допълня, че през целия път (около 120 км) все си държи тия 2500 оборота, както на газ така и на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #2 Отговорено 4 Март, 2018 Виж си внимателно нивото на охлаждащата течност в радиатора - не в казанчето. Перките не се включват защото датчика за тях е на високо и при липса на охладителна течност не отчита правилно. Поне при мен беше така.Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #3 Отговорено 4 Март, 2018 радиатора е пълен до горе, но това не мога да си го обясня защо с пусната перка не пада температурата под 87 градуса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #4 Отговорено 4 Март, 2018 Причината би трябвало да е в термостата. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #5 Отговорено 4 Март, 2018 а защо са тия високите обороти и имат ли нещо общо, според мен все едно едно си мисли че е студена а дефакто е загряла. По принцип като я запаля сутринта държи 2-2500 оборота за около минута и после пада до 700 а сега с паленето е на 2500 и така докато не я изгася Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #6 Отговорено 4 Март, 2018 По принцип празния ход го определя стъпковия клапан.Може там да е грешката.Възможно е да има и други причини, но не познавам добре тоя мотор и не мога да дам компетентно мнение! Нека да дадат мнение по-запознатите колеги! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #7 Отговорено 5 Март, 2018 загрява си нормално, но днес слязох да я погледна и видях че маркуча който отива към термостата е студен а температурата беше 89 градуса. Гледам има един датчик на термостата който не го знам за какво е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #8 Отговорено 5 Март, 2018 Смъкнах термостата и го метнах да го варя на силен огън и го гледам, че отваря след като мине 90 градуса а на него пише 78. Тоест да разбирам че е свършил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #9 Отговорено 5 Март, 2018 Снощи явно грешно си ме разбрал.Имах в предвид,че температурата не ти пада под 87 градуса въпреки ,че си; окъсил; принудителното охлаждане,заради термосата.и Явно той си работи коректно .Все пак ако вярваш на ;живите ; данни ,които четеш можеш да го смениш за твое успокоение! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #10 Отговорено 5 Март, 2018 Аз продължавам да залагам на това, че си нямал антифриз. Маркуча ти е бил студен, защото е нямало какво да го стопли. Същото е и с датчика който не знаеш за какво е. Не се подлъгвай, ако имаш течност в казанчето. Гледай в радиатора, като стискаш някой от маркучите, докато излезе течност от гърловината му!Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #11 Отговорено 5 Март, 2018 значи всичко е било от термостата. Сега пак маркуча дето излиза от термостата е хладен но може да не съм обезвъздушил както трябва, но температурата трудно стига 90 по програма иначе стрелката си е където трябва и оборотите си дойдоха на място. Иначе антифриз си имаше вчера, който и маркуч да стисна излизаше антифриз. Дори като взех новия термостат ги сравних двата в тенджерката и новия си отвори някъде около 80-85 а моя тъкмо се готвеше да отваря. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #12 Отговорено 6 Март, 2018 след смяната на термостата сега загрява една идея по трудно, а относно перките не се включват като стоя на място защото не може да мине 85 градуса като е на място. Ще изчакам да се постопли малко, че да я загрея хубаво и тогава да видя дали ще се пуснат. А нещо друго фрапиращо, е че гледам следи като от масло по капачката на радиатора, но казанчето и антифриза си бяха чисти. Може ли гарнитурата да се е предала вече? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #13 Отговорено 6 Март, 2018 Не исках аз да ти казвам за гарнитурата, за да не бъда лош пророк. По всичко личи, че вървиш по моя път с изтърваща гарнитура. Не е проблема термоста за да не ти се включват перките. Аз карах моята 2000 км с изтърваща гарнитура докато направя ремонта. Имаше моменти при спокойно каране, до 2500 оборота, дори не губеше антифриз.Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #14 Отговорено 6 Март, 2018 при мен само маслото изчезва а гърнето ми ръждясва и антифриза ми си стой так където го оставя. Поне до пролет да изкара ще е добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове