MLK 14 #1 Публикувано 18 Февруари, 2018 Здравейте, колеги! След реглаж на преден и заден мост се установи, че имам два наклона, които не могат да влезат в норма. Единият е на предно колело, като не можаха да ми обяснят от къде идва, но казаха, че този наклон не подлежи на реглаж. Нещо ми е трудно да го повярвам, затова питам вас дали е вярно. Другият е на едното задно колело (често срещано за модела). За него съм чел, че се оправя със смяна на тампони. Другото, което ми се върти в главата за задницата е да се преправят щангите от статични на раздвижни (с гайка). Някой правил ли го е и ако е, може ли малко информация как трябва да стане? Прилагам данните от реглажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #2 Отговорено 18 Февруари, 2018 Ако нямаш нищо криво и усукано от удари, винаги може да се вкарат тези наклони в норма, като отпред това става с реглаж - донякъде, а отзад тези наклони са фиксирани и реглажа не помага. Относно задното разчекване /-\ , има доста писано, та го намери и прочети защото няма смисъл отново и отново да пишем, за този проблем. Примерно и аз съм го правил и писал за този проблем в тази тема: А има още поне две/три, в които е разисквано - но ги потърси. Относно регулирането отпред , ( пак казвам -ако нямаш нещо криво и усукано) първо провери как ти е окачването - провери за скапани/омекнали тампони на носача (на долната схема №-15 и 16), също как ти е и шарнирния болт от долу на шенкела: Ако всичко е наред и нямаш луфтове които да увеличават наклона, той може да се регулира от двата болта №-13 , които са на ушите на самия макферсон, където е захванат самия шенкел, от тази схема: Това, ако този който ти прави реглажа не го знае , го сменявай. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MLK 14 #3 Отговорено 19 Февруари, 2018 По окачването са сменени предни тампони на носачите, шарнирни болтове, биалетки, външни кормилни накрайници, тампони на предна и задна стабилизираща щанга и задни биалетки. За предния наклон казаха, че не позволявал (не ги питах дали просто е на максимума или не позволява регулиране). Изказаха мнение, че има малка вероятност да е от тампон на макферсона. Видими удари в тази част няма. Гледах въпросните афтърмаркет болтове - Eibach front camber bolts. Дали ще решат проблема, ако фабричните са до край? Относно задната част, предлеждах преди време споменатите теми. По-скоро ме интересува, някой правил ли е раздвижни щанги от оригиналните и как става или всички, които са с такива са с "купешки". Сякаш не ми се сменят тампоните засега. Най-вече, защото не съм сто процента сигурен, че ще има желания ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #4 Отговорено 19 Февруари, 2018 Не е задължително смяна на двата болта - може да се смени само единия. Дават че ако се смени само единия, може да се коригира до +/- 15 , при смяна на двата, съответно +/- 30. А за отзад - от едната страна си съвсем малко извън нормата и предполагам, че проблема ти е, от омекнал/скъсан тампон, на щангата към купето.Казвам тампона, защото може да се смени само той и да си използваш старата щанга, иначе новата щанга оригинално си идва с набит тампон, но е някъде около 100+ лв. Относно раздвижните щанги - също има писано и колеги са го правили, но аз не бих го направил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MLK 14 #5 Отговорено 19 Февруари, 2018 Май само в комплект ги дават тия болтове. Може наистина да опитам само с въпросния тампон (този набития в тръбата). Все пак искам да видя варианта за преправяне на щангите. Извинявай за нахалството, но можеш ли да ме упътиш към въпросната тема? Не успях да я намеря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #6 Отговорено 19 Февруари, 2018 Примерно в тази има писано, но някъде имаше и още , ама не се сещам: 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MLK 14 #7 Отговорено 19 Февруари, 2018 Много благодаря! Радвам се, че има хора като теб във форума. Ако попаднеш на схема с размери на подложки за повдигане на предницата, ще съм благодарен да споделиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonyyolo 3 #8 Отговорено 19 Февруари, 2018 Продавам чисто нови реглажни болтове комплект за задното окачване в пликовете са още . Купени са от Бултрако с поръчка , ако ти трябват обадисе ,ще се разберем -0899-383-353 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #9 Отговорено 19 Февруари, 2018 Тези са за отзад, а ние говорим за отпред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове