Jump to content
MLK

Наклон на колелата

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

 

След реглаж на преден и заден мост се установи, че имам два наклона, които не могат да влезат в норма. Единият е на предно колело, като не можаха да ми обяснят от къде идва, но казаха, че този наклон не подлежи на реглаж. Нещо ми е трудно да го повярвам, затова питам вас дали е вярно. Другият е на едното задно колело (често срещано за модела). За него съм чел, че се оправя със смяна на тампони. Другото, което ми се върти в главата за задницата е да се преправят щангите от статични на раздвижни (с гайка). Някой правил ли го е и ако е, може ли малко информация как трябва да стане? Прилагам данните от реглажа. 

IMG_20180218_194904.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш нищо криво и усукано от удари, винаги може да се вкарат тези наклони в норма, като отпред това става с реглаж - донякъде, а отзад тези наклони са фиксирани и реглажа не помага.

Относно задното разчекване /-\ , има доста писано, та го намери и прочети защото няма смисъл отново и отново да пишем, за този проблем. Примерно и аз съм го правил и писал за този проблем в тази тема:

А има още поне две/три, в които е разисквано - но ги потърси.

 

Относно регулирането отпред , ( пак казвам -ако нямаш нещо криво и усукано) първо провери как ти е окачването - провери за скапани/омекнали тампони на носача (на долната схема №-15 и 16), също как ти е и шарнирния болт от долу на шенкела:

5a89ce9995b18_.thumb.gif.3c7d41b2f86473229c52ed3dec357af5.gif

 

Ако всичко е наред и нямаш луфтове които да увеличават наклона, той може да се регулира от двата болта №-13 , които са на ушите на самия макферсон, където е захванат самия шенкел, от тази схема:

5a89cfadbcb82_.thumb.gif.d393a435d526d1dd33010bafa3f1b5b5.gif

 

Това, ако този който ти прави реглажа не го знае , го сменявай.

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По окачването са сменени предни тампони на носачите, шарнирни болтове, биалетки, външни кормилни накрайници, тампони на предна и задна стабилизираща щанга и задни биалетки. За предния наклон казаха, че не позволявал (не ги питах дали просто е на максимума или не позволява регулиране). Изказаха мнение, че има малка вероятност да е от тампон на макферсона. Видими удари в тази част няма. Гледах въпросните афтърмаркет болтове - Eibach front camber bolts. Дали ще решат проблема, ако фабричните са до край? Относно задната част, предлеждах преди време споменатите теми. По-скоро ме интересува, някой правил ли е раздвижни щанги от оригиналните и как става или всички, които са с такива са с "купешки". Сякаш не ми се сменят тампоните засега. Най-вече, защото не съм сто процента сигурен, че ще има желания ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително смяна на двата болта - може да се смени само единия. Дават че ако се смени само единия, може да се коригира до +/- 15 , при смяна на двата, съответно +/- 30.

А за отзад - от едната страна си съвсем малко извън нормата и предполагам, че проблема ти е, от омекнал/скъсан тампон, на щангата към купето.Казвам тампона, защото може да се смени само той и да си използваш старата щанга, иначе новата щанга оригинално си идва с набит тампон, но е някъде около 100+ лв.

Относно раздвижните щанги - също има писано и колеги са го правили, но аз не бих го направил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май само в комплект ги дават тия болтове. Може наистина да опитам само с въпросния тампон (този набития в тръбата). Все пак искам да видя варианта за преправяне на щангите. Извинявай за нахалството, но можеш ли да ме упътиш към въпросната тема? Не успях да я намеря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно в тази има писано, но някъде имаше и още , ама не се сещам:

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря! Радвам се, че има хора като теб във форума. Ако попаднеш на схема с размери на подложки за повдигане на предницата, ще съм благодарен да споделиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продавам чисто нови реглажни болтове комплект за задното окачване в пликовете са още . Купени са от Бултрако с поръчка , ако ти трябват обадисе ,ще се разберем -0899-383-353  

IMG_20171215_203758.jpg

IMG_20171215_203823.jpg

IMG_20171215_203831.jpg

IMG_20171215_203805.jpg

IMG_20171215_204021.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези са за отзад, а ние говорим за отпред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...