Jump to content
svincy

Питане за 2.0 автомат

Recommended Posts

Здравейте кокеги имам няколко въпроса за това ЦРВ. От три години съм с ЦРВ първа генерация, но обмислям да минавам на втора. Понеже работя в магазин за авточасти се консултирах с един два майстора който ми казаха, че двойката били големи боклуци не ставали и по точно единия ми обяснява как зимата обтегача на веригата блокирал и въртиш да палиш и набивала клапани също и раздатките много се чупели вярно ли е това нещо или ме мятат. И въобще струва ли си да минавам на втора генерация. Мерси предварително. Само да спомена че съм се насочил съм феислифта

Редактирано от svincy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кои са тези "майстори" - пишман капацитети?!?

Какви обтегачи блокирали зимата и набивали клапани, а и какви раздатки се чупели - пълни галфони и аматьори, могат да ти разправят тези небивалици.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и аз така си мисля, че ме мятат повечето. До колкото разбрах и четох темите от форума тези коли имат проблеми с радиото това отнася ли се за феислифта който е с дисплей и ако е така при покупка трябва да искам и код за радиото ли, че не ми се занимава да търся китайски навигаций и да преправям.Навигация си имам на телефона платена 150лв. Навигон която ми върши прекрасна работа

Редактирано от svincy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е с оригинална музикална система, но нямаш кода - винаги може да го откриеш и ако не стане по-трудния безплатен начин , отиваш в Бултрако и срещу 35 лв. ти го казват.

Проблема за който си чел обаче, не е в кода за самото радио, а че тези модели които са с оригинална навигация в България не могат да я използват и на колегите им писва да се борят за да я подкарат , та масово я сменяват.

Относно "раздатките" които се чупели - при втора генерация , задвижването и всичко е както при първа, та се сети колко се "чупят". 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещото, което не ми харесва у 2-ра генерация, сравнено с 1-ва е окачването. Трябваше да си запазят перфектния двоен носач (double wishbone) отпред и многоточковото (multi link) отзад.

Всъщност, има още нещо - добрият стар В20В (JDM) в 1-ва бие по-динамика К20А4 във 2-ра. Т'ва с 4-степенен автоматик и при двете.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много колеги за отговорите,но май ще се насоча към гранд витара 2006-2008 понеже црв-то не мисля да го продавам сложил съм му лифт големи гуми и ще го оставя за риба и чукари ,че и багаж събира доста в сравнение с витарата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...