svincy 0 #1 Публикувано 31 Януари, 2018 (Редактирано) Здравейте кокеги имам няколко въпроса за това ЦРВ. От три години съм с ЦРВ първа генерация, но обмислям да минавам на втора. Понеже работя в магазин за авточасти се консултирах с един два майстора който ми казаха, че двойката били големи боклуци не ставали и по точно единия ми обяснява как зимата обтегача на веригата блокирал и въртиш да палиш и набивала клапани също и раздатките много се чупели вярно ли е това нещо или ме мятат. И въобще струва ли си да минавам на втора генерация. Мерси предварително. Само да спомена че съм се насочил съм феислифта Редактирано 31 Януари, 2018 от svincy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #2 Отговорено 31 Януари, 2018 И кои са тези "майстори" - пишман капацитети?!? Какви обтегачи блокирали зимата и набивали клапани, а и какви раздатки се чупели - пълни галфони и аматьори, могат да ти разправят тези небивалици. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svincy 0 #3 Отговорено 1 Февруари, 2018 (Редактирано) Здравей колега и аз така си мисля, че ме мятат повечето. До колкото разбрах и четох темите от форума тези коли имат проблеми с радиото това отнася ли се за феислифта който е с дисплей и ако е така при покупка трябва да искам и код за радиото ли, че не ми се занимава да търся китайски навигаций и да преправям.Навигация си имам на телефона платена 150лв. Навигон която ми върши прекрасна работа Редактирано 1 Февруари, 2018 от svincy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #4 Отговорено 1 Февруари, 2018 Ако колата е с оригинална музикална система, но нямаш кода - винаги може да го откриеш и ако не стане по-трудния безплатен начин , отиваш в Бултрако и срещу 35 лв. ти го казват. Проблема за който си чел обаче, не е в кода за самото радио, а че тези модели които са с оригинална навигация в България не могат да я използват и на колегите им писва да се борят за да я подкарат , та масово я сменяват. Относно "раздатките" които се чупели - при втора генерация , задвижването и всичко е както при първа, та се сети колко се "чупят". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1576 #5 Отговорено 1 Февруари, 2018 Нещото, което не ми харесва у 2-ра генерация, сравнено с 1-ва е окачването. Трябваше да си запазят перфектния двоен носач (double wishbone) отпред и многоточковото (multi link) отзад. Всъщност, има още нещо - добрият стар В20В (JDM) в 1-ва бие по-динамика К20А4 във 2-ра. Т'ва с 4-степенен автоматик и при двете. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svincy 0 #6 Отговорено 1 Февруари, 2018 Мерси много колеги за отговорите,но май ще се насоча към гранд витара 2006-2008 понеже црв-то не мисля да го продавам сложил съм му лифт големи гуми и ще го оставя за риба и чукари ,че и багаж събира доста в сравнение с витарата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове